• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora inrednings och designtråden.

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Någon som har sett en affisch/tavla med Spaniens karta och matrelaterade inslag i den? Lite larvigt kanske men hade passat perfekt i mitt kök :)
Googla fram lämplig bild och lämna in till tryckeri eller tavelmakare? https://matadornetwork.com/read/guide-food-spain-infographic/
Spain-On-The-Map.jpg
 

Galaxy

Rolex
I processen att köpa kombinerad stringhylla och skrivbord. Har däremot ett litet problem innan jag bestämmer om jag köper två eller en. Väggen är 158cm, och jag tänkte då köra på en med bredd 78cm och en med bredd 58. Har någon ett system med olika bredd, och tror ni det kommer se konstigt ut eller kan det fungera?
 

Erik1

Patek
2-Faktor
I processen att köpa kombinerad stringhylla och skrivbord. Har däremot ett litet problem innan jag bestämmer om jag köper två eller en. Väggen är 158cm, och jag tänkte då köra på en med bredd 78cm och en med bredd 58. Har någon ett system med olika bredd, och tror ni det kommer se konstigt ut eller kan det fungera?
Jag tror absolut att det kommer bli fint. Bygg upp och testa, String har en bra konfigurator. Skicka gärna bild här sen.
https://stringfurniture.com/build-your-own
 

oystercase

Cartier
I processen att köpa kombinerad stringhylla och skrivbord. Har däremot ett litet problem innan jag bestämmer om jag köper två eller en. Väggen är 158cm, och jag tänkte då köra på en med bredd 78cm och en med bredd 58. Har någon ett system med olika bredd, och tror ni det kommer se konstigt ut eller kan det fungera?
Blir hur bra som helst. Båda våra stringhyllor är så.
IMG_20200403_184752.jpg
 

hedbrg

Panerai
I processen att köpa kombinerad stringhylla och skrivbord. Har däremot ett litet problem innan jag bestämmer om jag köper två eller en. Väggen är 158cm, och jag tänkte då köra på en med bredd 78cm och en med bredd 58. Har någon ett system med olika bredd, och tror ni det kommer se konstigt ut eller kan det fungera?
Jag har kört på olika bredder, tycker det flyger
56295938-324B-47B1-8408-92E8CF2C6FAB.jpeg
 

Sputniq

Panerai
Hur slutade det sen?

Tackar som frågar! Det slutade lyckligt får vi väl ändå säga. Vi lyckades avbryta köpet varefter Bukowskis kontaktades. Där råkade det jobba en herre som hade skrivit någon sorts bok om just denna typ av möbler, så han blev eld och lågor och kom med personligen och hämtade upp soffan på vårt landställe. Då soffan dock hade en viss sommarstugelukt fick den ligga i deras förråd ett tag innan den gick upp på försäljning. Väl ute gick den för något lägre än utrop, men vi var glada ändå och fick en stor räkmiddag med släkten och lite fickpengar till varje barnbarn :)
 
Topp