Ponlarsson
Silver
Minimalistiskt värre i lägenheten än så länge. Men imorgon hämtas säng och köksbord, senare i veckan soffa. Sen ska man bara vänta på att tjejen flyttar hem så man får plocka upp alla kul inredningsprylar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg mattaMinimalistiskt värre i lägenheten än så länge. Men imorgon hämtas säng och köksbord, senare i veckan soffa. Sen ska man bara vänta på att tjejen flyttar hem så man får plocka upp alla kul inredningsprylar.
"Alla på instagram har den" Kollade på #svenskttenn och insåg att det bara var att ge sig... Men den är faktiskt snygg, kunde varit mycket värre.Snygg matta
Jag är på jakt efter någon stol i liknande stil som den på bild nedan.
Någon som råkar känna till någon sådan?
Hay Hee dining Chair?
Älskar! Kanske kan få plats med en liten tavla på väggen till vänster?
Mitt minimalistiska vardagsrum :/
Köp inte ett i stål med skiva av plåt om du vill använda trådlöst till datorn...Max 6000, tänker mig en enkel skiva (rustik) med diskreta ben.
Smakfullt. Grymt snygg persisk matta och inga avvikande färger, enhetligt.Blev ju ett hem till slut.
Måste hålla med @daveid att mattan var grym!Blev ju ett hem till slut.
Smakfullt. Grymt snygg persisk matta och inga avvikande färger, enhetligt.
Och ändå är det inget mer avancerat än Ikea.Måste hålla med @daveid att mattan var grym!
Blev ju ett hem till slut.
Den är från Klubbkompis. Den kändes skönare än Mios varianter när vi provade i butik.Vad är det för soffa?
Blev ju ett hem till slut.
Vallöby från Ikea. Finns i en jäkla massa storlekar.Vad heter mattan?
Swedese soffbord flower kanske? Jag köpte ett mindre och de är snygga om man vill ha något mjukare och rundare.Dags att hiva ut teakborden. Särskilt soffbordet börjar kännas sunkigt. Någon som har tips på ersättare till såväl soffbord som matbord?
Är riktigt sugen på ett Tulip av Eero Saarinen men de har stuckit rätt bra i pris:
Inte riktigt vad jag söker, tycker rektangel passar bra för soffbordet men runt som matbord.Swedese soffbord flower kanske? Jag köpte ett mindre och de är snygga om man vill ha något mjukare och rundare.
Bra idé @Edin! Jag gillar inte marmor men satsbord blir nog perfekt.
Både marmor och koppar har jag sett så mycket så jag storknar här på Södermalm! Jag har älskat det men blivit för överexponerad för det. För bänkskivan i köket körde jag på en kompositsten istället som är ganska lik marmor men ändå inte. Kolla in det för ditt bygge!Håller själv på att snider ihop ett eget "satsbords kit" med en sittpall och sen en stålställning likt den jag länka till men har inte en aning om vad jag vill ha för material på bordsskivan. Väntar dock leverans av soffa och sittpallen innan svetsen startas. Marmor är ju modernt nu likt koppar och mässing. Man kanske skulle köra hela bordet i koppar...
Fin lägenhet föresten @klocknooben. Vitbetsade golv?
Både marmor och koppar har jag sett så mycket så jag storknar här på Södermalm! Jag har älskat det men blivit för överexponerad för det. För bänkskivan i köket körde jag på en kompositsten istället som är ganska lik marmor men ändå inte. Kolla in det för ditt bygge!
Själv fick jag dille på den där stenen och körde den även i badrum och serveringsgång:
Då det är rätt vitt i lägenheten funderar jag på att bryta av med helsvart satsbord. Typ 3 delar sådana här:
Yes är vitbetsade golv, "Osmo 3172 siden polerad" för att vara specifik.
Inte riktigt vad jag söker, tycker rektangel passar bra för soffbordet men runt som matbord.
Va?Vad betyder minimalism