Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den optimala donkenskapelsen, cheeseburgare med fyra skivor kött & 6 skivor fabriksost, bättre än nåt flippin nånsin kommer skita ur sig
Ankbröst till lunch
Lammfile till kiddag
Hur fick du donken att köra den där burgaren?
Älskar dubbel cheese!
Hur fick du donken att köra den där burgaren?
Älskar dubbel cheese!
Fler bilder Calle!! Pesto är riktigt gott!Skördefest! Basilika är så tacksamt att odla och med lite Parmesan från Möllans ost blir det en gudomlig pesto!
Bjuder du på middag idag?Skördefest! Basilika är så tacksamt att odla och med lite Parmesan från Möllans ost blir det en gudomlig pesto!
Surputte, jag använder ofta mandlar, det duFast den där jävla trenden att ha cashewnötter istället för pinjenötter är inget jag stödjer
Stjäl bara obrandat porslin, spårbarhet osv..
Vilka nötter som helst funkar, tycker jag. Kör oftast salta cashew eller jordnötter - inte pga trend utan för att jag alltid har det hemma...Fast den där jävla trenden att ha cashewnötter istället för pinjenötter är inget jag stödjer
MANDLAR??Surputte, jag använder ofta mandlar, det du
JORDNÖTTER??Vilka nötter som helst funkar, tycker jag. Kör oftast salta cashew eller jordnötter - inte pga trend utan för att jag alltid har det hemma...
Smakar mest vitlök, basilika och riktigt god ost ändå...
Jag har sagt det (till mig själv) o säger det igen, jag ska aldrig mer äta på mcd, en sådan här bild övertygar mig ändå att jag ska undvika stället, ÄNDÅ återvänder jag frekvent för deras usla mat!Den optimala donkenskapelsen, cheeseburgare med fyra skivor kött & 6 skivor fabriksost, bättre än nåt flippin nånsin kommer skita ur sig
JORDNÖTTER??
Grillat fläsk o ananas
Kanske inte just rätten med ananas som jag quotade men de övriga är i min värld iaf inte vardagsmat.Tar ju inte längre tid än något annat ?
Ser sjukt gott ut!!! Ge dig!På landet så köpt med papptallrikar till förbannelse för att slippa diska..