Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, mixat med höganäsÄr det gustavsberg du server i? Snygga är dom, och maten med!
Specialorder eller köper du ett antal dubbelcheese och "bygger själv"?6 skivor kött, 8 ost, högst episkt
Specialorder eller köper du ett antal dubbelcheese och "bygger själv"?
Edit: givet att antal skivor kött och ost diffar så utgår jag från att du kör en specialorder. Vad fick du betala?
Gott?Tror dom tog betalt för tre dubbla cheese och 2 extra ost så borde ha vart 70:-
Åts klockan 3 igår natt så just då var det väldigt gott.
Haha, så det är inte bara jag som ägnar mig åt galna grillorders. Brukar köra 6 kött och 6 ost. Eller ja, "tre st dubbel cheeseburgare, men allt i samma bröd tack!"6 skivor kött, 8 ost, högst episkt
Egenodlade bakade tomater, peccorino, sardelldressing
Pilgrimsmusslor
Var dum nog att låta den gå vidare till max här på forumet.. Saknar den som tusan, får väl bli en ny xvi eller xv så småningom..Grymma bilder som altid Yo-han. Gläm inte att lägga med din fina IWC på bilderna då och då.
<3 hämtpizza
Ciao ciao bondegatan, margherita special med buffelmozzarella, håller den på delad första plats tillsammans med dell'attores margherita som stans bästa pizza och tror jag käkat på de flesta pizzerior i stockholm med omnejdVilken restaurang är detta? Lagerblad?