nbla
Basic
Eachine Mini Mustang P-51D är det, allt du behöver för att komma igång är med i paketet och riktigt lätt och kul att flyga (har aldrig kört flygplan förut). Den har tre lägen att flyga i. Beginner mode som är jättelätt och bra att börja med, men den är så stabil så jag bytte snabbt till mellanläget. Jag har sedan dess även köpt deras F4U Corsair, och en ny radio som gick jättebra att koppla till planen.Kul!
RTF modell? Får man fråga vilken? Rimlig att flyga? Har alltid blivit skrämd till att lågvingade modeller är typ omöjliga…
Hade någon handbyggd balsamodell när jag var liten på den tiden man körde etanol-motorer. Allt var superkrångligt och megakänsligt och jag gjorde så mycket kaffeved av min modell att karriären lades på is…
Har även kopplat radion till en gammal flysky bilmottagare som ska sitta i en segelbåt, så radion känns som ett riktigt bra köp
Ska även se om jag kan gräva fram min gamla Blade-helikopter som jag bara lyckats krasha, och min gamla Hubsan-drönare och koppla in dem till radion med
Hovrar även jag på köp-knappen när det gäller en Scx24.... svårt att hålla sig!