Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej vad trist Hoppas nytt esc (och rätt kablar!) Inte blir svindyrtNote to self: Köp inte adaptrar avsedda för airsoft då polariteten är omvänd jämför med RC applikationer. ESCn gillade INTE det
220kr. Så det var inte så farligt Var en billig Hobbexbil till grabben. Vet du hur man parar jag fjärrkontrollen med nya ESCn sen?Nej vad trist Hoppas nytt esc (och rätt kablar!) Inte blir svindyrt
Kunde ju varit värre då trots allt!220kr. Så det var inte så farligt Var en billig Hobbexbil till grabben. Vet du hur man parar jag fjärrkontrollen med nya ESCn sen?
Kunde ju varit värre då trots allt!
Hmm, vad är det för bil? kan variera mellan olika
Den där känner jag tyvärr inte till eller hur man parar ihop, men borde stå I manualen om du inte hittar nån YoutubevideoEnoze 9303E Bullseye
Radiostyrd bil - Skala 1/18 (29cm lång) Topphastigheten 25km/h är justerbar Liten, fräck 4-hjulsdriven Desert Racerwww.hobbex.se
Inte hittat på något av dessa ställen. Får gräva lite till..Den där känner jag tyvärr inte till eller hur man parar ihop, men borde stå I manualen om du inte hittar nån Youtubevideo
Vad är det för nån?Älskar verkligen denna bilen!
Tycker den är sjukt kompetent och ändå någorlunda skalenlig!
Skumma igenom manualen nu och det verkar inte stå någotInte hittat på något av dessa ställen. Får gräva lite till..
Ah ok! Hann kontakten på adaptern smälta? Annars är det en enkel procedur att bara löda om/byta plats på plus och minus på deanskontakten. Om du har en lödkolv eller eller har en bekant som har en dvsDeans batteri till mini-tamiya på bilen. Adaptern satt som ett smäck men polerna blev omvända jämfört med hur originalbatteriet kopplades in.
Ah ok! Hann kontakten på adaptern smälta? Annars är det en enkel procedur att bara löda om/byta plats på plus och minus på deanskontakten. Om du har en lödkolv eller eller har en bekant som har en dvs
Ja set är ju faktiskt ännu enklareKunde byta plats på dessa två så nu bör det fungera. Väntar bara på att få hem nya ESCn nu Kommer vara extremt noga när jag kopplar in det nästa gång. Kommer nog även göra det utomhus
Blev ju snyggt! Ang framkomlighet så är det n dragkroken som kommer ställa till mest. Det märkte jag på min, fastnar hela tidenBlev ju inte så pjåkigt ändå. Om det förbättrar framkomligheten är jag ju högst tveksam till dock.
TackarBlev ju snyggt! Ang framkomlighet så är det n dragkroken som kommer ställa till mest. Det märkte jag på min, fastnar hela tiden
Grymt
Traxxas TRX-4 Defender skala 1:10Vad är det för nån?
Ser ut som ett riktigt schysst ställe att köra på!Lite höstlovskörning i de regniga vädtgötaskogarna med stor & liten.