• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Omega Aqua Terra tråden!

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
Gillar hur ljuset faller på tavlan
F1C14C45-6DAE-4F6B-BBE0-91DBD1CCAB1A.jpeg
56B3B32F-168E-4B0E-8F61-D5FD833252F5.jpeg
C09B70BB-3C20-4A54-8DAB-522B6E1DFE97.jpeg

Bilder gör den ej rättvis🙂 När man går ut i solen, putsat glaset och solens strålar träffar den så är den magisk!😍
 

StrandC

Omega
Grattis till en mycket bra 30-årspresent. Jag har själv den svarta och är supernöjd!! Blå eller grön, båda jättesnygga och ett svårt val. Det verkar som att du har sett den blå som ditt val länge och sedan har den gröna dykt in från sidan. Jag gjorde själv så en gång, hade valt ut en färg under lång tid men köpte sedan en annan baserat på att den kom in från sidan och kändes då ännu snyggare. Men sedan efter några veckor insåg jag att det var ju inte den klockan jag hade längtat efter så den flippade jag ganska snart iväg.

OM du skall byta färg från din ursprungliga blå till grön, då är mitt tips att vänta med köpet och se hur det känns att längta efter den gröna. Då kommer du upptäcka om det är ett långsiktigt rätt val eller bara en kortvarig impuls.

Lycka till och oavsett färg kommer du få en supersnygg klocka 👍🏻
Idag blev det av, plockade ut den blåa och känner mig sjukt nöjd!😃
 

Bilagor

  • 3B629596-A232-48FD-ABAC-1A5F01E3C767.jpeg
    3B629596-A232-48FD-ABAC-1A5F01E3C767.jpeg
    416.3 KB · Visningar: 67

JW79

Breitling
Idag blev det av, plockade ut den blåa och känner mig sjukt nöjd!😃
Grattis riktigt fin, man blir avundsjuk.
Är den 38mm?

Har själv suktat efter en sådan en längre tid. Givetvis missade man när det 25%. Bor i mindre ort så det så jag ingen möjlighet att prova, så jag velar fortfarande mellan storlekarna.
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Jaså det hade jag ingen aning om! Stor tack för info. När jag har dig på tråden; AM-länkar till AT är icke existerande eller?
Nej, tyvärr känner jag inte till något på rak arm, här måste du ju ha 19mm. Vad är det du inte gillar med originallänken?
Ingen fan av ATs länk personligen, dom äldre borstade tycker jag bättre om. Älskar gummit till den! Skaffar jag AT igen så är gummit ett måste och länken kan jag vara utan.
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Nej, tyvärr känner jag inte till något på rak arm, här måste du ju ha 19mm. Vad är det du inte gillar med originallänken?
Ingen fan av ATs länk personligen, dom äldre borstade tycker jag bättre om. Älskar gummit till den! Skaffar jag AT igen så är gummit ett måste och länken kan jag vara utan.
Jag var lite missnöjd initialt men efter att ha fått till rätt passform uppskattar jag verkligen länken faktiskt. Men det är ju kul att ha alternativ och både helborstad oyster eller president eller jubilee kunde varit kul att testa.
 
Topp