• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Omega Aqua Terra tråden!

Vad är gruppens åsikter om Duplantis nya AT som Omega vill ha 677.800:- för?
1723035632822.png
Bara helt galet att lägga nästan 700k på en AT 😱. Svårmatchad med allt förutom träningskläder dessutom.
Hur många kommer släppas? Andrahandsvärde?

Provade den "nya" AT:n med svart tavla i 38 mm (ref 220.10.38.20.01.004).
Tycker den var riktigt trevlig :) . Någon mer som provat den, vad tycker ni i så fall?

Edit: Ni som har någon av Shades - har ni haft problem med passformen på länken m h t att det inte finns halvlänkar?

Lånad bild från Fratello:
Aquaterra-33.jpg
Tog du några bilder att bjussa på?
Ser fram emot at råriva den framöver.

Svårt att få handlederna att växa, och vill man inte ha klockan halvvägs upp på underarmen, så finns det inte så mycket att göra 😂
Jag bara skojade lite, no offense. 😉 Tror dock att 19 cm räknas som ganska stort. Runt 17 cm är standard och under 16 cm uppfattas som litet. Enligt min mycket ovetenskapliga uppskattning.

Haha, det är lugnt! 😉 Jag är tyvärr ingen handledsexpert. Har alltid tyckt att mina handleder varit tunna, så det var mitt sätt att uttrycka det helt utan några som helst belägg egentligen 😂

Ni som har AT på gummi. Vilken storlek på gummit har ni?. Har ca 16 cm omkrets på armen, och undrar om jag kan ha det som levereras med klockan, alltså storlek M, eller man ska ta det mindre gummit storlek S. Klockan kommer beställas på länk, så gummit blir tillbehör.

Ni som har AT på gummi. Vilken storlek på gummit har ni?. Har ca 16 cm omkrets på armen, och undrar om jag kan ha det som levereras med klockan, alltså storlek M, eller man ska ta det mindre gummit storlek S. Klockan kommer beställas på länk, så gummit blir tillbehör.
Jag har fått förklarat för mig att det bästa är att prova i butik. Har själv inte gummi (ännu) men jag har förstått att gummit är underbart om det sitter rätt men om man hamnar fel i storleken så försvinner lite av magin…

Låter som du ska ha small!

Jag har ca 16,5-17 cm runt handleden och medium var alldeles för stort så fick bli small för mig.

Låter som du ska ha small!

Jag har ca 16,5-17 cm runt handleden och medium var alldeles för stort så fick bli small för mig.
Jag behöver antagligen också köra på Small. Vet du hur långt ditt armband är? Funderar på att köpa ett begagnat men de har inga storleksuppgifter, bara att respektive band är ca 10cm. Det borde väl motsvara stl. M eller L?

Jag behöver antagligen också köra på Small. Vet du hur långt ditt armband är? Funderar på att köpa ett begagnat men de har inga storleksuppgifter, bara att respektive band är ca 10cm. Det borde väl motsvara stl. M eller L?
Sett på annat forum.

There are 3 lengths for AT38 rubber strap:
CVZ007681 standard length that comes with the watch if you order in rubber. it’s approx 10cm at the long strap. It is ok for >6.5” wrist but will be on the last hole
CVZ007682 short
CVZ007683 long

Sett på annat forum.

There are 3 lengths for AT38 rubber strap:
CVZ007681 standard length that comes with the watch if you order in rubber. it’s approx 10cm at the long strap. It is ok for >6.5” wrist but will be on the last hole
CVZ007682 short
CVZ007683 long
Jag har standard till min AT och sitter perfekt på min 16,5 arm!

Tillbaka
Topp