Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Mycket fin.Äntligen ägare till en Omega Seamaster Aqua Terra. 38mm, Svart tavla, länk och gummi.
GrattisÄntligen ägare till en Omega Seamaster Aqua Terra. 38mm, Svart tavla, länk och gummi.
Gratulerar till din AT som ser ut att vara riktigt välbevaradFick den igår! Glad som en speleman just nu, för det är minst sagt skralt utbud om man vill ha den här tavlan, i 36 mm, i fint skick och med alla tre kort. Den går inom COSC och länken är i väldigt fint skick, inte alls stretchig och uttöjd vid låset som jag sett många andra exemplar lida av. Förre ägaren hade den på läderband på bilderna, så jag misstänker att länken inte använts särskilt mycket, den är verkligen i kanonskick. Det enda som saknas är box och manual. Funderar på lägga ut en köpesannons och att komplettera med box "bara för att".
![]()
Tack! Kan bara instämma och hoppas du slår till snart.Gratulerar till din AT som ser ut att vara riktigt välbevaradModellen är svårslagen och otroligt mångsidig. Jag har varit spekulant på 39 mm med silvertavla men inte kommit till skott ännu
![]()
Superfin! Jag tror att du kommer att bli mycket nöjd!Äntligen ägare till en Omega Seamaster Aqua Terra. 38mm, Svart tavla, länk och gummi.
Jättefin! Stämmer det att armbandet påminner om dem som kommer till nya modellen Shades?Fick den igår! Glad som en speleman just nu, för det är minst sagt skralt utbud om man vill ha den här tavlan, i 36 mm, i fint skick och med alla tre kort. Den går inom COSC och länken är i väldigt fint skick, inte alls stretchig och uttöjd vid låset som jag sett många andra exemplar lida av. Förre ägaren hade den på läderband på bilderna, så jag misstänker att länken inte använts särskilt mycket, den är verkligen i kanonskick. Det enda som saknas är box och manual. Funderar på lägga ut en köpesannons och att komplettera med box "bara för att".
![]()
Tack! Ja, det stämmer, länkbitarna är lite rundade i profil, som en blandning mellan oyster och presidential ungefär. Dock är länken helt borstad på generation 1, medan Shades är mer polerad och dressig.Jättefin! Stämmer det att armbandet påminner om dem som kommer till nya modellen Shades?
Är armbandet lika bekvämt som shades?Tack! Ja, det stämmer, länkbitarna är lite rundade i profil, som en blandning mellan oyster och presidential ungefär. Dock är länken helt borstad på generation 1, medan Shades är mer polerad och dressig.
Riktigt schysst band!Näst innersta:
![]()
Bidrar! Var alldeles för kvavt inne så jag borrade ett hål!![]()
bumblebee! En riktigt snygg ATBidrar! Var alldeles för kvavt inne så jag borrade ett hål!![]()
![]()
Tycker att den gör sig riktigt bra på läderLänk eller läder?
kör läderbandet för tillfället, kul att skifta lite även fast jag tvist bäst i länk.
![]()
Tycker jag med! Jag är även inne på att byta till blått gummiTycker att den gör sig riktigt bra på läder![]()
Tycker att den gör sig riktigt bra på läder![]()
Svårt att göra den rättvis på bild, men den växer mer och mer hos mig. Ångrar inte jag tog den modellen framför den nya blanka. Upplever den nya betydligt plattare och tråkigare. Grym klocka.
så jävla läckerSvårt att göra den rättvis på bild, men den växer mer och mer hos mig. Ångrar inte jag tog den modellen framför den nya blanka. Upplever den nya betydligt plattare och tråkigare. Grym klocka.
Jag har handleder på 17 cm i omkrets och den sitter som en smäck på armen.Ni som kör den på länk och har en handled på 16-16,5 cm, lyckas ni få till en bra passform?
Jag har ca 16cm handled och funderar på att köpa den senaste ATn på 38mm. Men tvekar då jag är osäker på om jag kommer få till en bra passform med länken. Är inte jättesugen på gummi.Jag har handleder på 17 cm i omkrets och den sitter som en smäck på armen.
Jag kör dock ø 38’5 på min AT. Vilken dim har du?
Visst körde du en blå ett tag? Vilken föredrar du?
Blåa är snyggare, inte jätte förtjust i den "bruna" nyansen på svarttavlade aqua terras. Med det sagt så är den svarta elegantare.Visst körde du en blå ett tag? Vilken föredrar du?
38an bör funka bra. Hade en 41a och där var claspen problemet, antigen blev det för taight eller för löst.. oavsett hur jag monterade länkbitarna.Jag har ca 16cm handled och funderar på att köpa den senaste ATn på 38mm. Men tvekar då jag är osäker på om jag kommer få till en bra passform med länken. Är inte jättesugen på gummi.
Jag har ca 16cm handled och funderar på att köpa den senaste ATn på 38mm. Men tvekar då jag är osäker på om jag kommer få till en bra passform med länken. Är inte jättesugen på gummi.
Galet snygg, bland de absolut bästa omega enligt mig.Slog till efter ett tags letande med olika intensitet! 2504.50
![]()