• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Omega Aqua Terra tråden!

Äntligen ägare till en Omega Seamaster Aqua Terra. 38mm, Svart tavla, länk och gummi.

Bilagor

• 20240913_130426.jpg
    20240913_130426.jpg
    886.3 KB · Visningar: 20
Fick den igår! Glad som en speleman just nu, för det är minst sagt skralt utbud om man vill ha den här tavlan, i 36 mm, i fint skick och med alla tre kort. Den går inom COSC och länken är i väldigt fint skick, inte alls stretchig och uttöjd vid låset som jag sett många andra exemplar lida av. Förre ägaren hade den på läderband på bilderna, så jag misstänker att länken inte använts särskilt mycket, den är verkligen i kanonskick. Det enda som saknas är box och manual. Funderar på lägga ut en köpesannons och att komplettera med box "bara för att".

1000011049.jpg
Gratulerar till din AT som ser ut att vara riktigt välbevarad👌 Modellen är svårslagen och otroligt mångsidig. Jag har varit spekulant på 39 mm med silvertavla men inte kommit till skott ännu 🥴

Fick den igår! Glad som en speleman just nu, för det är minst sagt skralt utbud om man vill ha den här tavlan, i 36 mm, i fint skick och med alla tre kort. Den går inom COSC och länken är i väldigt fint skick, inte alls stretchig och uttöjd vid låset som jag sett många andra exemplar lida av. Förre ägaren hade den på läderband på bilderna, så jag misstänker att länken inte använts särskilt mycket, den är verkligen i kanonskick. Det enda som saknas är box och manual. Funderar på lägga ut en köpesannons och att komplettera med box "bara för att".

1000011049.jpg
Jättefin! Stämmer det att armbandet påminner om dem som kommer till nya modellen Shades?

Svårt att göra den rättvis på bild, men den växer mer och mer hos mig. Ångrar inte jag tog den modellen framför den nya blanka. Upplever den nya betydligt plattare och tråkigare. Grym klocka.
så jävla läcker 😍 Tycker den gör sig grym på gummi! Är verkligen inne på att skaffa ett jag med. Tror de blå skulle sitta som en smäck på mitt ur med 👍

Jag har handleder på 17 cm i omkrets och den sitter som en smäck på armen.
Jag kör dock ø 38’5 på min AT. Vilken dim har du?
Jag har ca 16cm handled och funderar på att köpa den senaste ATn på 38mm. Men tvekar då jag är osäker på om jag kommer få till en bra passform med länken. Är inte jättesugen på gummi.

Jag har ca 16cm handled och funderar på att köpa den senaste ATn på 38mm. Men tvekar då jag är osäker på om jag kommer få till en bra passform med länken. Är inte jättesugen på gummi.
38an bör funka bra. Hade en 41a och där var claspen problemet, antigen blev det för taight eller för löst.. oavsett hur jag monterade länkbitarna.

Såhär sitter den min mig.
Jag gillar gummi! Men har också hellre den på länk för att sedan köpa till ett gummi att skifta mellan 😁

Bilagor

• IMG_0969.jpeg
    IMG_0969.jpeg
    378.2 KB · Visningar: 10
Tillbaka
Topp