SnyggtSlog till efter ett tags letande med olika intensitet! 2504.50
![]()
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SnyggtSlog till efter ett tags letande med olika intensitet! 2504.50
![]()
Tack! Jag gillar den men måste säga att jag inte är helt 100% såld än. Kanske är en vanesak då jag vant mig vid 34mm.Galet snygg, bland de absolut bästa omega enligt mig.
Tack!SnyggtGrattis!
Kul, grattis!Slog till efter ett tags letande med olika intensitet! 2504.50
![]()
Jag ligger på 16cm och har en AT38. Jag är nöjd med passformen!Ni som kör den på länk och har en handled på 16-16,5 cm, lyckas ni få till en bra passform?
Du fick tag på en 36 mm ser jag! Stort grattis! Hur känns den?Slog till efter ett tags letande med olika intensitet! 2504.50
![]()
Japp! Den ser helt fantastisk ut, tavlan och visarna är magiska! Länken riktigt skön. Tyvärr känns lång iom de utstickande ändlänkarna. Är van vid en Rolex 1501, så allt känns ju stor i jämförelse. Måste landa i och den får stanna eller åka tillbaka.Du fick tag på en 36 mm ser jag! Stort grattis! Hur känns den?
Ajdå, synd att den inte känns helt hundra. Men som sagt - riktigt snygg!Japp! Den ser helt fantastisk ut, tavlan och visarna är magiska! Länken riktigt skön. Tyvärr känns lång iom de utstickande ändlänkarna. Är van vid en Rolex 1501, så allt känns ju stor i jämförelse. Måste landa i och den får stanna eller åka tillbaka.
Tror det är en vanesak. Lät nog lite väl negativ. Det är utan tvekan en sjukt grym klocka!Ajdå, synd att den inte känns helt hundra. Men som sagt - riktigt snygg!
Ja det blir det helt klart!Sitter bra! Behåll!
![]()
Snyggt! Hade ett läderband därifrån till min AT2503.80 på vattentåligt brunt läderband från Molequin.![]()
Länk på nu, ordning!![]()
Aqua Terra Goodplanet 38,5mm