Klockspelet
Basic
Haha ja det är inte så tokigtHehe, önskar min söndag bestod av rök och neonrosa ljus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja det är inte så tokigtHehe, önskar min söndag bestod av rök och neonrosa ljus!
Leta upp en 2504 (36 mm) eller 2503 (39,2 mm) är mitt stalltips! Länken skulle jag beskriva som en perfekt blandning av platt oyster och bullig president. Dessutom helt och hållet borstad, vilket jag personligen ser som en fördel. Otroligt skön, följsam och snygg tycker jag. Bjuder på en dagsfärsk bild på min 2504.30.00:Är det någon mer än jag som tycker att det är svårt att fastställa vilken länk som är snyggast på AT 38mm, de platta länkarna eller de nya kortare och mer bulliga länkarna (som finns på shades)??!
Håller medLeta upp en 2504 (36 mm) eller 2503 (39,2 mm) är mitt stalltips! Länken skulle jag beskriva som en perfekt blandning av platt oyster och bullig president. Dessutom helt och hållet borstad, vilket jag personligen ser som en fördel. Otroligt skön, följsam och snygg tycker jag. Bjuder på en dagsfärsk bild på min 2504.30.00:
![]()
Otroligt fin. Visst är det grå tavlan? 231.10.39.21.06.001?Försökte hitta rätt vinkel att fota den snygga tavlan
Stämmer bra men det är 41.5 storlek . 231.10.42.21.06.001Otroligt fin. Visst är det grå tavlan? 231.10.39.21.06.001?
Du lyckades verkligen hitta rätt vinkel, mycket snyggt!Försökte hitta rätt vinkel att fota den snygga tavlan
![]()
ref och mm?Från tidigare idag. Magisk klocka.
![]()
jag måste nog sälja min tudor och köpa en AT38Min 38a fick oxå följa med och fira jul.
![]()
Ingen skugga skall falla över Tudor, men gör det!jag måste nog sälja min tudor och köpa en AT38![]()
2504.50, 36mmref och mm?![]()
Enig!Hade jag varit OWG är det fan inte omöjligt att det hade varit med denna. Otroligt bra!
![]()
Äh, vadå damur - unisex skulle jag säga. Grattis, fin modell! Perfekt storlek.Ny från 22, 38 mm, damur ? Själv tycker jag den är mucho snygg
![]()
![]()