• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Omega Aqua Terra tråden!

Är det någon mer än jag som tycker att det är svårt att fastställa vilken länk som är snyggast på AT 38mm, de platta länkarna eller de nya kortare och mer bulliga länkarna (som finns på shades)??!

Från tidigare idag. Magisk klocka.
IMG_0382.jpeg

Är det någon mer än jag som tycker att det är svårt att fastställa vilken länk som är snyggast på AT 38mm, de platta länkarna eller de nya kortare och mer bulliga länkarna (som finns på shades)??!
Leta upp en 2504 (36 mm) eller 2503 (39,2 mm) är mitt stalltips! Länken skulle jag beskriva som en perfekt blandning av platt oyster och bullig president. Dessutom helt och hållet borstad, vilket jag personligen ser som en fördel. Otroligt skön, följsam och snygg tycker jag. Bjuder på en dagsfärsk bild på min 2504.30.00:

_DSC9054_small.jpg

Tillbaka
Topp