Beror på vad för andra klockor du harAT38. En klocka som jag skulle kunna gå OWG med, samtidigt som den ibland kan kännas överflödig i en samling. Någon som förstår mig?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror på vad för andra klockor du harAT38. En klocka som jag skulle kunna gå OWG med, samtidigt som den ibland kan kännas överflödig i en samling. Någon som förstår mig?
![]()
Ingen som är så allround som ATn egentligen, så därav antar jag. Fick samma känsla av en Explorer jag tidigare hadeBeror på vad för andra klockor du har
Samma feel har jag haft för OP’s, men då är ju AT roligareIngen som är så allround som ATn egentligen, så därav antar jag. Fick samma känsla av en Explorer jag tidigare hade
Jaaa…svårt å ätaSka inte spamma mer, men ni vet hur det är - när man är nykär
![]()
Instämmer!Samma feel har jag haft för OP’s, men då är ju AT roligare![]()
Den är riktigt fin och blir sugen på en varje gång jag ser den. Men som du säger är den mer som en Explorer, en grym OWG klocka som checkar av sportig, elegant och okomplicerad i ett, så då behöver man inte mycket mer. Du kan ha den på en fest, på kontoret och på stranden.AT38. En klocka som jag skulle kunna gå OWG med, samtidigt som den ibland kan kännas överflödig i en samling. Någon som förstår mig?
![]()
Jaha du menar så ….Ingen som är så allround som ATn egentligen, så därav antar jag. Fick samma känsla av en Explorer jag tidigare hade
Stilren!Jaha du menar så ….det är den bästa allround klocka tycker jag . Explorer är ok men AT har de fina små detaljer som gör mig glad varje gång . Min hälsar
![]()
Eriksson har ju tyvärr tappat AD-status för Omega så tveksamt om de vetNågon som vet om eller när Omega har nästa prishöjning på gång?
@ERIKSON URHANDEL kanske vet ?
Det vi hört är om ca 1 mån. Att en kommer är dock helt säkert.Någon som vet om eller när Omega har nästa prishöjning på gång?
@ERIKSON URHANDEL kanske vet ?
Det hade jag missat. Trist.Eriksson har ju tyvärr tappat AD-status för Omega så tveksamt om de vet
Va?! Shit vad tråkigt att höraEriksson har ju tyvärr tappat AD-status för Omega så tveksamt om de vet
Tack för informationenDet vi hört är om ca 1 mån. Att en kommer är dock helt säkert.
Jag tror såsom Rolex att stålklockorna går upp några %, medan gulduren går upp desto mer. Tror inte det är läge och dra på för mycket nu, det måste vända rent allmänt i ekonomin innan.Tack för informationen
Tilläggsfråga.
Är det på alla deras modeller och ungefär hur många procent brukar den ligga på?
Stort tack på förhand
Mvh Fredrik