Förhandlingsbara? Jag tänker då på någon slags "fair deal" i båda riktningar, något som är rimligt.
PM för ny till rabatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förhandlingsbara? Jag tänker då på någon slags "fair deal" i båda riktningar, något som är rimligt.
36a här också såklartOkej! Trist, men hoppas du blir nöjd med RailmasternVilket jag iofs inte tvivlar det minsta på, ser ut att vara en fantastisk klocka.
Bara jag och @Kraal90 nu med 36r I tråden?
Erikson inte längre AD men ser ut att ha kvar klockor och här kan det nog gå att dealaFrågade dem i ett i övrigt trevligt samtal där häromveckan och trots tidigare köp av Speedmasters, blev svaret att det absolut är listpriset som gäller...
Har någon här tips på någon av de AD som finns kvar, så meddela gärna!
Nu har ju tyvärr även Franks Ur tappat Omega fr o m denna månad.![]()
Gillar verkligen den vita tavlan! Inte sett den irl men kan inte tänka mig att den skulle göra sig sämre där än på bildMåste säga att man blir smålycklig när man ser att flera valde den vita urtavlan. Go klubb man tillhör!
38mm på en tvättäkta akademiker-handled, som gömmer sig från arbetet i ett konferensrum!
![]()
41.5 är den gamla referens du menar 41?Någon som råkat se ett pre owned 41,5 mm ex någonstans? Tycker inte de dyker upp så ofta och är på jakt efter en… krons hade en grön som försvann snabbt…
Va!?Nu har ju tyvärr även Franks Ur tappat Omega fr o m denna månad.![]()
Tyvärr verkar de ha tappat AD-status. Bara deras egna boutique och NK som står kvar som AD's i Stockholm på Omegas hemsidaVa!?
Min favoritbutik
Har dom helt slutat med Omega från och med nu alltså?
Är nog bara en tidsfråga innan NK också tappar. Synd med alla dessa fristående och härliga butiker som ändå tappar ett bra märke. Känns lite elitistiskt och skavar..Tyvärr verkar de ha tappat AD-status. Bara deras egna boutique och NK som står kvar som AD's i Stockholm på Omegas hemsida
![]()
Riktigt clean!Måste säga att man blir smålycklig när man ser att flera valde den vita urtavlan. Go klubb man tillhör!
38mm på en tvättäkta akademiker-handled, som gömmer sig från arbetet i ett konferensrum!
![]()