Listpris var 7300kr inkl. viklås.Vad gick ett löst gummi på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Listpris var 7300kr inkl. viklås.Vad gick ett löst gummi på?
Tack för tipset! Var där idag och köpte en co-axial!![]()
tjena, hur kommer det sig att de säljer omega med 25%. är det nån sorts utförsäljning? tänkte om man skulle passa på nu då innan jul![]()
Grattis till en fin klockaDet blev en sån här![]()
okey, kul! för mig som är ny... AD? antar det är klockahandlaren, menar man någon specifik då eller är det alla generellt man kallar AD?Tror det handlar om en kampanj de kör med under december månad. Man kan säga att AD:n tar bort "obehaget" av att pruta. Köper du en Omega hos AD kan du räkna med att få 15-25% rabatt året runt (vad jag har förstått)![]()
AD står för Authorized Dealerokey, kul! för mig som är ny... AD? antar det är klockahandlaren, menar man någon specifik då eller är det alla generellt man kallar AD?
då kanske man får passa på att köpa en därifrån![]()
Det är sånt här som gör att Omega aldrig blir det Rolex är varumärkesmässigt. Tekniskt sett är Omega framme, men de behöver lära sig varumärkesvård i hela organisationen.tjena, hur kommer det sig att de säljer omega med 25%. är det nån sorts utförsäljning? tänkte om man skulle passa på nu då innan jul![]()
Fan den där filmen va inte bra för mina klockplaner... väckte ett stort ha begär som precis börjat lägga sigLämnar denna här:
Grattis!! Fan vad vackert, blå gummit är en dröm på sandstränder i tropikerna..Då var en grå 41 mm beställd.Tog den på länk men beställde med det blå gummit. Blir en bra poor mans Aquanaut.
![]()
Haha sorryFan den där filmen va inte bra för mina klockplaner... väckte ett stort ha begär som precis börjat lägga sig![]()
Tack!Grattis!! Fan vad vackert, blå gummit är en dröm på sandstränder i tropikerna..
Och där kom mailet om att den kommit, dags o dra till Stockholm!
Tyvärr ser den riktigt tråkig ut med målade index, skulle gått på de äldre kvartsarna istället. De känns mycket dyrare![]()
Är lite i valet och kvalet om jag ska slå till på den här, en 38,5mm kvartsare. Den är jävligt clean men ser kanske lite tråkig och kvinnlig ut? Vad tycker panelen?
Tyvärr ser den riktigt tråkig ut med målade index, skulle gått på de äldre kvartsarna istället. De känns mycket dyrare![]()
Inget fan av de målade indexen, ser billigt ut i jämförelse. Leta efter den tidigare quartzaren, så har du en fin klocka!![]()
Är lite i valet och kvalet om jag ska slå till på den här, en 38,5mm kvartsare. Den är jävligt clean men ser kanske lite tråkig och kvinnlig ut? Vad tycker panelen?
Inget fan av de målade indexen, ser billigt ut i jämförelse. Leta efter den tidigare quartzaren, så har du en fin klocka!
Vad roligt, grattis! Själv har jag inte fått besked om när den väntas komma. Beställde för nästan två veckor sedan.Nya AT hemkommenVäntar på gummi som inte kommit. Den här är bättre och snyggare än den jag köpte för två år sedan och gummit är grymt.
![]()
![]()
Och mitt ex
![]()
Grattis! Snygg som bara den. Själv blev det 41 mm.Då var den i hamn... Här kommer de utlovade bilderna.
![]()
![]()
![]()
Riktigt nöjd. Färgskiftningarna är fantastiska, ibland är den typ helt svart o ibland klarblå i vissa ljus havsgrön/blå.
Roligt! GrattisDå var den i hamn... Här kommer de utlovade bilderna.
![]()
![]()
![]()
Riktigt nöjd. Färgskiftningarna är fantastiska, ibland är den typ helt svart o ibland klarblå i vissa ljus havsgrön/blå.
Tack! Just den här hade dom inne faktiskt, annars hade det varit samma väntan. Problemet är att dom inte inte vet när den dyker upp. Sverige är lite off i leveranserna, alla AD har ju försökt få in dom så fort det gick. När jag var i Berlin i September så hade alla ett flertal nya AT inne, inte bara Omegas Boutique i KaDeWe. Väntar på gummit själv men det kan nog gå lite fortare.Vad roligt, grattis! Själv har jag inte fått besked om när den väntas komma. Beställde för nästan två veckor sedan.
Roligt! Grattis38:an i blått har jag faktiskt inte sett IRL, iofs inte försökt då jag rätt omgående kom fram till att det var 41 som gällde.
Tack! Just den här hade dom inne faktiskt, annars hade det varit samma väntan. Problemet är att dom inte inte vet när den dyker upp. Sverige är lite off i leveranserna, alla AD har ju försökt få in dom så fort det gick. När jag var i Berlin i September så hade alla ett flertal nya AT inne, inte bara Omegas Boutique i KaDeWe. Väntar på gummit själv men det kan nog gå lite fortare.