Snyggaste förgen helt klart!Blåååå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggaste förgen helt klart!Blåååå!
Ja, jag tycker det är superbra på alla sätt. Kanske skulle ha skippat länken helt? Har inte haft på länken sen gummit kom, får väl testa igen någon gång. För dom som är intresserade av AT-köp så skall man definitivt försöka prova gummit hos en AD, det är ju enkelt att flytta viklåset till rätt storlek när man provar.Är gummit lika skönt som snyggt?
Ja!Hej, jag är på gång att skaffa mig en blå AT förhoppningsvis snart. Jag tycker ju att glasbaksidan är så snygg men undrar om alla modeller med co-axial har den?
Är det någon som sitter inne på tips om var man kan köpa straps (gärna läder eller mocka) till 38,5 mm? Hirsch utbud är ju minst sagt sådär när det kommer till 19mm...
Ja, jag tycker det är superbra på alla sätt. Kanske skulle ha skippat länken helt? Har inte haft på länken sen gummit kom, får väl testa igen någon gång. För dom som är intresserade av AT-köp så skall man definitivt försöka prova gummit hos en AD, det är ju enkelt att flytta viklåset till rätt storlek när man provar.
Ja, så tillvida att klockan listar 1000kr mindre på gummi än på länk och jag har fått uppgiften att en listpris på länk är runt 1000kr dyrare än gummi komplett med ändlänkar och viklås.Var det inte markant liten skillnad i pris på att köpa länk på sidan av jämfört med gummi?
Wow!! Grattis!!Är nöjd ägare av nya AT Master Chronometer med blå tavla (38mm). Grym färg på tavlan som skiftar hela tiden och får mer liv.
Snyggt, har en likadan och det var när jag såg dina bilder i tråden som jag bestämde mig för att slå till. Edit: dina bilder för ungefär ett halvår sedan alltså.Är nöjd ägare av nya AT Master Chronometer med blå tavla (38mm). Grym färg på tavlan som skiftar hela tiden och får mer liv.
Vad har hänt med indexen 12 & 6 ? Bara ljuset som reflekterar konstigt kanske?
Bara ljuset som trollar med bildenVad har hänt med indexen 12 & 6 ? Bara ljuset som reflekterar konstigt kanske?
Är osäker, de har ju gjort om bandhornen på den nya så stiften kanske inte matchar helt.Vet någon om det nya AT gummit passar till föregående AT modell?