• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Omega Aqua Terra tråden!

Blåååå!
at-bla-38-3.jpg

:)
Snyggaste förgen helt klart!:)

Är gummit lika skönt som snyggt? ;)
Ja, jag tycker det är superbra på alla sätt. Kanske skulle ha skippat länken helt? Har inte haft på länken sen gummit kom, får väl testa igen någon gång. För dom som är intresserade av AT-köp så skall man definitivt försöka prova gummit hos en AD, det är ju enkelt att flytta viklåset till rätt storlek när man provar.

Hej, jag är på gång att skaffa mig en blå AT förhoppningsvis snart. Jag tycker ju att glasbaksidan är så snygg men undrar om alla modeller med co-axial har den?

Jag gick bak i tråden, vet inte om jag missa. Men är det någon som köpt den svarta och vill visa lite snygga foton.

Är det någon som sitter inne på tips om var man kan köpa straps (gärna läder eller mocka) till 38,5 mm? Hirsch utbud är ju minst sagt sådär när det kommer till 19mm...

Ja, jag tycker det är superbra på alla sätt. Kanske skulle ha skippat länken helt? Har inte haft på länken sen gummit kom, får väl testa igen någon gång. För dom som är intresserade av AT-köp så skall man definitivt försöka prova gummit hos en AD, det är ju enkelt att flytta viklåset till rätt storlek när man provar.

Var det inte markant liten skillnad i pris på att köpa länk på sidan av jämfört med gummi?

Hej

Härlig tråd med många fina bilder som har fått mig att tro att det är en AT jag behöver.
Jag har en köpesannons men den går trögt så jag försöker här: Aqua Terra quartz med mörk tavla köpes.

Ursäkta kapningen och glad påsk

Tillbaka
Topp