AE41500
Silver
Skyfall.en är en riktig läckerbit! Passar i "alla kläder"...not! Länk gäller i.m.h.o. betr. den.Bytte tillbaka till länk nu när det känns som att sommaren är slut!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skyfall.en är en riktig läckerbit! Passar i "alla kläder"...not! Länk gäller i.m.h.o. betr. den.Bytte tillbaka till länk nu när det känns som att sommaren är slut!
![]()
![]()
Skyfall.en är en riktig läckerbit! Passar i "alla kläder"...not! Länk gäller i.m.h.o. betr. den.
Fattar typ hälften av det du skrev, men tack eller nåtSkyfall.en är en riktig läckerbit! Passar i "alla kläder"...not! Länk gäller i.m.h.o. betr. den.
Länk gäller i hans ärliga åsikt beträffande den? Ja nej, det flyter inte så bra.Fattar typ hälften av det du skrev, men tack eller nåt![]()
Kläder = armbandFattar typ hälften av det du skrev, men tack eller nåt![]()
Jo. Oavsett tycker jag Aqua Terran passar alldeles utmärkt både på länk och gummi samtidigt som den inte gör bort sig på läder heller. Det nya gummit till nya generationen är riktigt bra och hade gärna haft det på min Skyfall. Vet dock inte om det passar den gamla boetten + att det kostar lite väl mycket!Kläder = armband
Not = Gillar inte
I.m.h.o. = In My Humble Opinion.
![]()
Nya gummit är grymt komfortmässigt. Utseendemässigt också en fullträff på den nya i.m.h.o. Bif. en bild på min nya AT med gummit.Jo. Oavsett tycker jag Aqua Terran passar alldeles utmärkt både på länk och gummi samtidigt som den inte gör bort sig på läder heller. Det nya gummit till nya generationen är riktigt bra och hade gärna haft det på min Skyfall. Vet dock inte om det passar den gamla boetten + att det kostar lite väl mycket!
Gummit går att få på äldre AT, sett bilder på Omegaforums med 20mm gummi på föregående gen 41,5mm. Men jag tycker det ser fel ut och med tanke på prislappen så... glöm dom tankarna.Jo. Oavsett tycker jag Aqua Terran passar alldeles utmärkt både på länk och gummi samtidigt som den inte gör bort sig på läder heller. Det nya gummit till nya generationen är riktigt bra och hade gärna haft det på min Skyfall. Vet dock inte om det passar den gamla boetten + att det kostar lite väl mycket!
Jo det är lite för dyrt för att inte passa 100%, 38.5mm har ju dessutom 19mm bandbredd. Men det kanske nya 38mm har på sitt gummi med?Gummit går att få på äldre AT, sett bilder på Omegaforums med 20mm gummi på föregående gen 41,5mm. Men jag tycker det ser fel ut och med tanke på prislappen så... glöm dom tankarna.
Ja, 38 har 19mm. Boetten är omdesignad på senaste jämfört med alla föregångare med 8500 och gummit är designat för den senaste. Man får på gummit, det sitter bra men det ser inte rätt ut.Jo det är lite för dyrt för att inte passa 100%, 38.5mm har ju dessutom 19mm bandbredd. Men det kanske nya 38mm har på sitt gummi med?
Japp!Jo det är lite för dyrt för att inte passa 100%, 38.5mm har ju dessutom 19mm bandbredd. Men det kanske nya 38mm har på sitt gummi med?
Är det lilla eller stora modellen?Nya gummit är grymt komfortmässigt. Utseendemässigt också en fulträff på den nya i.m.h.o. Bif. en bild på min nya AT med gummit.![]()
"Lilla", 38 mm. Ref. 220.12.38.20.01.001.Är det lilla eller stora modellen?
Mycket bra på gummi.Nya gummit är grymt komfortmässigt. Utseendemässigt också en fulträff på den nya i.m.h.o. Bif. en bild på min nya AT med gummit.![]()
Spännande, ska kollaHej då AT:n, tack för allt!
![]()
Bytt hos Krons till förmån för en speedy. (De som är sugna på en svart 38.5mm 8500 AT, och drar sig för att köpa av privatpersoner eller från utlandet kan med fördel hålla koll på Krons Pre-owned framöver)
Det väl mest intressenta med den är manuellt urverk i titan 8928 Ti, utan datum. Priset har jag väldigt svårt att förstå eller kommentera.En ny AT som enbart väger 55 gram släpptes nu. Kanske inte det snyggaste men rätt cool ändå. Kostar 480 900kr så den lär inte synas på var och varannan arm.![]()
Det väl mest intressenta med den är manuellt urverk i titan 8928 Ti, utan datum. Priset har jag väldigt svårt att förstå eller kommentera.
Tycker kronsystemet verkar riktigt bra, ser gärna ett sådant på stål AT.En ny AT som enbart väger 55 gram släpptes nu. Kanske inte det snyggaste men rätt cool ändå. Kostar 480 900kr så den lär inte synas på var och varannan arm.![]()
Håller med. Kronans design och funktion är det jag gillar minst på nuvarande modell, föregångarna var bättre.Tycker kronsystemet verkar riktigt bra, ser gärna ett sådant på stål AT.
Vafan.En ny AT som enbart väger 55 gram släpptes nu. Kanske inte det snyggaste men rätt cool ändå. Kostar 480 900kr så den lär inte synas på var och varannan arm.![]()
Vädigt snygg och stilren klocka, med ett fint urverk inte att förglömma! Stort grattis till ett bra val och en riktigt fin klocka!Efter lite velande fram och tillbaka mellan en något äldre AT eller den nuvarande bestämde jag mig denna vecka för den senare och kan nu glatt skriva i denna tråd! Efter ett par timmar på handleden är jag mycket nöjd.
![]()
![]()
Grattis till en mycket fin klocka!Efter lite velande fram och tillbaka mellan en något äldre AT eller den nuvarande bestämde jag mig denna vecka för den senare och kan nu glatt skriva i denna tråd! Efter ett par timmar på handleden är jag mycket nöjd.
![]()
![]()
Bra val Fredde!Efter lite velande fram och tillbaka mellan en något äldre AT eller den nuvarande bestämde jag mig denna vecka för den senare och kan nu glatt skriva i denna tråd! Efter ett par timmar på handleden är jag mycket nöjd.
![]()
![]()