Jo, förvånad att ingen klippt den redan. Bra pris tycker jag!Ligger det inte en svart på köp o sälj. Med både gummi o länk tror jag...
https://klocksnack.se/threads/omega-aqua-terra-nya-mod-38mm-svart-prisbump.123336/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, förvånad att ingen klippt den redan. Bra pris tycker jag!Ligger det inte en svart på köp o sälj. Med både gummi o länk tror jag...
Jo, förvånad att ingen klippt den redan. Bra pris tycker jag!
https://klocksnack.se/threads/omega-aqua-terra-nya-mod-38mm-svart-prisbump.123336/
Sålt SMP i lite samma prisklass nyligen och det var inte speciellt ”svårt”. Intresset var överlag lite över min förväntan faktiskt.Svårsålt nu sägs det. Rykten går om Rolexar som går för mindre än listpris ggr 8 och liknande![]()
Håller med bra pris och mycket skönt gummi!!Jo, förvånad att ingen klippt den redan. Bra pris tycker jag!
Grymt! Har du fler bilder?Nya gummit passar även till äldre modellen, iaf med andra bandstift.
![]()
Nja kankse inte men det går ju taGrymt! Har du fler bilder?![]()
Ser riktigt bra ut, har du 38.5 eller 41.5mm?Nja kankse inte men det går ju ta. Gissar att det är vid bandhornen som det kan vara extra intressant.
![]()
![]()
41.5mm är det.Ser riktigt bra ut, har du 38.5 eller 41.5mm?![]()
Okej, visst har den 20mm bandbredd?41.5mm är det.
Jag det är 20mm bandbred på 41,5mm. Jag kan tyvärr inte svara för 38.5mm, gissar det men vet ej säkert.Okej, visst har den 20mm bandbredd?
Vet du om den nya 38mm med gummi har 19mm och alltså passar på den gamla 38.5mm?
Ja, 19mm på 38mm case. Omega anger numera bandbredden för alla modeller på sin hemsida.Okej, visst har den 20mm bandbredd?
Vet du om den nya 38mm med gummi har 19mm och alltså passar på den gamla 38.5mm?
Något sådant finns inte.Vet ngn om det finns ett ställe på nätet där man kan kolla upp/validera en Omega servis utförd på en AT?
Ok, så om man kollar att klockans serienr stämmer överens med servicekortet ska man kunna förlita sig på det? De bif.Något sådant finns inte.
Ja, det får man göra. Däremot kanske ingen succé med ostämplat servicekort, tror inte särskilt många AD tar garantiärenden utan den informationen. Nu är garantin iofs utgången men jag skulle ställa mig lite mer frågande till huruvida servicen verkligen är utförd ö.h.t.Ok, så om man kollar att klockans serienr stämmer överens med servicekortet ska man kunna förlita sig på det? De bif.
Det är ju snyggtSedan måste man ju fråga sig vem som kom på att prydnadsstygn är en bra grej på ett gummiband![]()
Tack så mkt för tipset! Blir lite misstänksam då personen som säljer är i Tyskland via Chrono24 vill ha förskottsbetalning innan klockan skickas ut..Annars är klockan mkt fin (på bilderna iallafall) och priset 18 600 inkl frakt. En AT 2500.80.00 från 2008 med cert, box o länk. Men vågar man??Ja, det får man göra. Däremot kanske ingen succé med ostämplat servicekort, tror inte särskilt många AD tar garantiärenden utan den informationen. Nu är garantin iofs utgången men jag skulle ställa mig lite mer frågande till huruvida servicen verkligen är utförd ö.h.t.
Va det verkar vara bristvara på Rolex, iaf OP, hos många AD!? Konstigt att priserna då sjunker?? Vad menas med ggr 8? Hur billigt går de?Svårsålt nu sägs det. Rykten går om Rolexar som går för mindre än listpris ggr 8 och liknande![]()
Va det verkar vara bristvara på Rolex, iaf OP, hos många AD!? Konstigt att priserna då sjunker?? Vad menas med ggr 8? Hur billigt går de?
Haha, good one!Inte ett ord i det där inlägget var allvarligt menat.
Hävdar också bestämt att alla Rolexar går att få tag på för listpris ggr 8(8 gånger listpriset)![]()
Skyfall - 38,5mm
![]()
Har du plasten kvar?