Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag blev lite sugen på en AT igen. Ser bra ut.Klämde lite i veckan. Blir ju som vanligt mkt bling i AD belysning. Borsta länken kanske?
38mm sitter bra tycker jag.
Tillbaka med en AT. Letat efter en vit efter att jag sålt min blåa. Blev en svart 38:a på gummi från @brinktime i väntan på att en vit dyker upp. Perfekt size!
Däremot den som överraskade mig var vit, blir väldigt fina skuggor/ljusspel på den tavlan med strukturen som är, framförallt i solen.
Dammodell på 29mm dock.Kikade runt på Chrono och hittade denna. Är det bara jag som diggar den skarpt med diamantbezelen?
Skicket i övrigt har jag inte koll på, men gillar looken.
Omega Seamaster horloges | Omega Seamaster horloge kopen en vergelijken bij Chrono24
Op Chrono24 vindt u 17.423 Omega Seamaster horloges, kunt u prijzen van horloges vergelijken en daarna een horloge kopen, nieuw of tweedehands.www.chrono24.nl
Dammodell på 29mm dock.
Ja alltså, vill ju inte genusbestämma och inget fel på mindre klockor, men vi måste ändå dra en gräns nånstansBah, missade det helt
Fick tillbaka min Omega Aqua Terra (Master Chronometer från 2018) från garanti service för 2-3v sedan och tycker att uppdraget nu är mycket trögare/segare än innan servicen. När jag manuellt drar upp klockan genom att vrida kronan åt ett och samma håll hela tiden (istället för fram o tillbaka som vissa gör när de vrider upp den) så börjar det gå segare och segare och så när jag släpper kronan kan jag se att den långsamt snurrar något halv-varv tillbaka. (Tolkar det själv som att ngn packning håller i mot eller till o med snurrar upp sig som ett gummiband)
Skulle ni säga att detta är normalt? Att det kommer "gå till sig" med lite användning? Eller ska man ta och lämna tillbaka klockan till service igen?
@Erkkn fick den goda idén att korsposta i Speedy tråden där betydligt fler hade input, så provar att posta i AT tråden oxå...Hmm, upplever samma sak på min Speedmaster 3861
Men drar alltid upp den uppåt/från mig och den har samma tendens som du säger att den vill dra tillbaka kronan lite i slutet av uppdraget. Ska testa dra upp den åt andra hållet vilket också verkar gå efter att idag kikar i manualen...
Svar: JaSuktat efter en Aqua Terra länge nu. Någon som vet om det finns utrymme för prut hos AD?
Nice, hört att SMP är nästan 20% är AT samma?Svar: Ja
Skulle tippa på det.Nice, hört att SMP är nästan 20% är AT samma?
Skulle du rekommendera gummiarmbandet till AT??Tillbaka med en AT. Letat efter en vit efter att jag sålt min blåa. Blev en svart 38:a på gummi från @brinktime i väntan på att en vit dyker upp. Perfekt size!
Men oavsett dammodell eller ej så var den riktigt smakfull måste jag säga!Kikade runt på Chrono och hittade denna. Är det bara jag som diggar den skarpt med diamantbezelen?
Skicket i övrigt har jag inte koll på, men gillar looken.
Omega Seamaster horloges | Omega Seamaster horloge kopen en vergelijken bij Chrono24
Op Chrono24 vindt u 17.423 Omega Seamaster horloges, kunt u prijzen van horloges vergelijken en daarna een horloge kopen, nieuw of tweedehands.www.chrono24.nl
Har tidigare hört folk som pratat om 10% -15%..Nice, hört att SMP är nästan 20% är AT samma?
Det där gummit är nog det allra bästa med AT tycker jag, skulle jag köpa en ny skulle jag definitivt välja en modell på gummi och faktiskt skippa länken helt.Skulle du rekommendera gummiarmbandet till AT??
Men oavsett dammodell eller ej så var den riktigt smakfull måste jag sä
Rekommenderar det starkt. Finns inget gummi som slår det enligt mig.Skulle du rekommendera gummiarmbandet till AT??
Stod med pengar i näven men fick inte ens 10% i höstas, så helt självklart är det inte.Har tidigare hört folk som pratat om 10% -15%..
Många ADs för Omega i Sverige, ringer man runt lite så går det att lösa.Stod med pengar i näven men fick inte ens 10% i höstas, så helt självklart är det inte.
Kan ju varit mig det var fel på
Absolut. Har hört att andra är mer benägna att förhandla pris.Många ADs för Omega i Sverige, ringer man runt lite så går det att lösa.
AT kanske är mer eftertraktad än SMP?!Stod med pengar i näven men fick inte ens 10% i höstas, så helt självklart är det inte.
Kan ju varit mig det var fel på