Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisFull gas hem på lunchen för att vittja brevlådan. O yes! Där låg avin till min graal. Shit, tillbaka genom stan för att åka till något företagscenter istället för utlämningsstället som ligger närmast. Jag har väntat sen söndag kväll på paketet, i bland kan ett par dagar kännas som en evighet framför allt när man väntar på en klocka.
Nu jäklar ska lådan upp!
Ta ta! En Speedy! 3570.50
Och så en bild när den sitter på armen
Jag är sjukt nöjd och så vill passapå att tacka Mykeys för affären!
/Jonas
La upp den här i dagens klocka igår men tycker nog den förtjänar att nämnas i den nya paketöppningstråden också. Fantastisk klocka.
Blev tokigt med bilderna så här kommer resten...
Vad kan det vara...
Oj då, en Datejust 16014 från 87
Ett lite oplanerat nytillskott dök in på väg hem från kontoret. Kan detta vara min sommarkatt?
Gillar tavlan!
Grattis TimJohansson! Ingen dålig instegsrolle! Men alla behöver ju en rootbeer så lika bra att slå till direkt.
Vilken rivstart att starta ditt Rolexägande med Grattis till en riktigt fin klocka!Var mellan den och en 16613 som jag alltid tyckt om.
Men urtavlan på root beer var ju bara för snygg!
Men som sagt, den kanske är lite mycket som vardags ur, blir att testa ett tag iallafall!
Men började hårt på Rolex iallafall!