Ser kalas ut, passar bättre på din arm än min! Dessutom gör sig klockan riktigt bra mot tatueringarna, vilka jag saknar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Armida A8]
Grattis vännen, så bra kööööööp!Tanken var att jag skulle skriva ett riktigt ambitiöst inlägg..Men...jag är lite småbakis och pallar inte. Hänvisar istället till Pleximannens välgjorda recension som även summerar mina känslor för klockan https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-114060-no-date.1231/
Riktigt rolig och välgjord klocka. Den andas verkligen kvalité, speciellt länken som skiljer sig stort från oyster 78360 som jag är van med. Bra komplement till min samling som i mesta dels består av vintage som inte pallar ordentligt bad. Nu måste jag bara vänja mig vid storleken!
Grattis Mr!! Jag som precis skulle PMa dig om Ploppen!!Tanken var att jag skulle skriva ett riktigt ambitiöst inlägg..Men...jag är lite småbakis och pallar inte. Hänvisar istället till Pleximannens välgjorda recension som även summerar mina känslor för klockan https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-114060-no-date.1231/
Riktigt rolig och välgjord klocka. Den andas verkligen kvalité, speciellt länken som skiljer sig stort från oyster 78360 som jag är van med. Bra komplement till min samling som i mesta dels består av vintage som inte pallar ordentligt bad. Nu måste jag bara vänja mig vid storleken!
+1Hmm finns det ens en handfull klockor i tråden? Känns som 14 sidor med grattis.
Skulle kunna vara en trevlig tråd om folk kan dela ut gillanden istället för att skriva grattis. Blir mer klocka då.
Vilken rivstart att starta ditt Rolexägande med Grattis till en riktigt fin klocka!
Grattis Mr!! Jag som precis skulle PMa dig om Ploppen!!
Nää;-)
Vi tar det efter sommaren!!Haha fyfan vilken jobbig känsla jag fick för en sekund eller två..fy
Ser riktigt bra ut! GrattisLite rörigt som sagt men testar att slänga iväg ett par bilder på den förmodade sommarklocka för i år. Blev inga bilder på vare sig paket eller den vattentäta tuben som klockan levereras i. Kom i ett snabbt byte med Jockinho. Tack för den snabba leveransen från din sida. Hoppas du har min klocka snart också.
Detta är iaf en Armida A8 i mässing med en skön patina. Stabilt verk från Seiko får den att ticka och känns som en klocka som är till för att användas och verkligen slitas med hälsan. Utvecklas och förändras lite snabbare än andra klockor och går att laborera med patina. Kul! Redo för äventyr!
Håller med dig!Hmm finns det ens en handfull klockor i tråden? Känns som 14 sidor med grattis.
Skulle kunna vara en trevlig tråd om folk kan dela ut gillanden istället för att skriva grattis. Blir mer klocka då.
Det dök upp en Tissot Visodate.
Fick du den tillslut av Jaganata?
Grattis! Rysligt fin den där!En liten packetöppningspost...
Tyckte min GMT-C behövde en lite ädlare storebror
Och givetvis en klassiskt masterkiller bild...
Det dök upp en Tissot Visodate.
Det går att idka handel på även dom rödaste dagarna. Tack Swish och alla ni andra.
Här sitter man i godan ro på jobbet denna vackra långfredag och vad skådar mitt norra öga på systerforumet. En klocka till salu! Jädrar vad trevligt. Undrar ifall den finns i närheten? Aah Ekerö och han tänkte åka till ner till samhället. Sicken tur tänkte jag. Kan du svänga förbi SEB:s jättekorv i Rissne? Jorå det gick. Här är resultatet:
Bekant låda.
Rejält plexi gör en glad.
Snygga knappar
En riktig feting.
Sista årsmodellens Big Block.
Har googlat runt för att se vad som gäller med princedatetavlan och kommit fram till att den är helt legit. Klockan har haft en ägare sen den var ny, köpt dec 1996 hos Rob E. Precis hemma från en redig service hos Rob a´la 8tkr. Slipper man gå och fundera på det. Summasummarum så är jag helnöjd. Lagom storlek och sjukt fet och snygg, precis som jag
14 minuter från paketöppning till K&S igen - rekordtid?
Den var en keeper i 30 sekunder....fast jag fuck den iofs i onsdags...
Vad gör du med dina klockor egentligen? För mycket information...