Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, riktigt fin och den tavlan är riktigt snygg!!Ny Rolex Datejust
Grattis, riktigt fin och den tavlan är riktigt snygg!!
Ny Rolex Datejust
Fick hem en godbit idag!
Jag var ottålig i bilen så jag bet och slet med en hand...
Jag tror ni kan gisaa vad för klocka i den...
Tittut!
Min första Rolex! För att bära varje dag men är finare än vad jag hade tänkt mig!
Satan va fin, Sälja?
Samma här, grattis till allaHinner inte med allt fint som trillar in här...Tudor grattis! Rolex Grattis!
Lcd-displayen på min äggklocka är trasig så jag köpte en ny äggklocka
Min Submariner 116610 LN till höger, vi får se vilken som får mest armbandstid nu
Så här i påsk är ju det ett måste att veta hur länge äggen ska kokas
Sista årsmodellens Big Block.
Min Submariner 116610 LN till höger, vi får se vilken som får mest armbandstid nu
Det går att idka handel på även dom rödaste dagarna. Tack Swish och alla ni andra.
Här sitter man i godan ro på jobbet denna vackra långfredag och vad skådar mitt norra öga på systerforumet. En klocka till salu! Jädrar vad trevligt. Undrar ifall den finns i närheten? Aah Ekerö och han tänkte åka till ner till samhället. Sicken tur tänkte jag. Kan du svänga förbi SEB:s jättekorv i Rissne? Jorå det gick. Här är resultatet:
Bekant låda.
Rejält plexi gör en glad.
Snygga knappar
En riktig feting.
Sista årsmodellens Big Block.
Har googlat runt för att se vad som gäller med princedatetavlan och kommit fram till att den är helt legit. Klockan har haft en ägare sen den var ny, köpt dec 1996 hos Rob E. Precis hemma från en redig service hos Rob a´la 8tkr. Slipper man gå och fundera på det. Summasummarum så är jag helnöjd. Lagom storlek och sjukt fet och snygg, precis som jag
Underbar!Ny Rolex Datejust
Cool dinka, grattis!
Sjukt trevlig klocka, mindre trevligt snus
Ny Rolex Datejust
Najs!Ny Rolex Datejust
Plockade in denna härom dan
blir bra till sommaren
Grattis! Ingen Pelagos alltså? Denna är minst lika cool!
Riktigt fin klocka! Du kan väl kosta på den lite bättre bilder