Fick hem den här nyss. Inte ens plastat av eller ställt datum. Satan vad vacker denna billiga skapelse är
Den är fin och väldigt billig Gillar min mer och mer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick hem den här nyss. Inte ens plastat av eller ställt datum. Satan vad vacker denna billiga skapelse är
Det kom ett paket från Kolmården...med en Ryss!
Vad heter modellen och vart är den köpt?Fick hem den här nyss. Inte ens plastat av eller ställt datum. Satan vad vacker denna billiga skapelse är
Denna smög sig in idag!
Så det blev en Explorer, snyggt! GrattisVar och hämtade upp denna Rolex Explorer II 16570 från 2003. Superskick!
Tack snkk47. Beställde från creationwatchesVad heter modellen och vart är den köpt?
Å grattis
Fett! Stort Grattis!Denna smög sig in idag!
Fett! Stort Grattis!
Firar att jag fått mitt dröminternship på en av de stora svenska bankerna
Denna smög sig in idag!
16570 från 1994 med cert smög sig in genom ett byte under veckan. Grym på nato imho.
Den växer på mig Svårt att få fram på bild men indexen har börjat gulna en aning vilket gör att de går väldigt bra ihop med det sandfärgade natot.Explorer ii med vit tavla är så sjukt fin, aldrig fallit helt för de modellen förrens jag testade en på ett gtg. Den vita tavlan, röda lilla detaljen (gillar inte ens röda detaljer) och perfekta storleken gör den helt underbar vare sig det är på länk eller nato
Gillar kombon...Den växer på mig Svårt att få fram på bild men indexen har börjat gulna en aning vilket gör att de går väldigt bra ihop med det sandfärgade natot.
Har också börjat titta på den modellen! SuperfinDen växer på mig Svårt att få fram på bild men indexen har börjat gulna en aning vilket gör att de går väldigt bra ihop med det sandfärgade natot.
Jädrar va nice! Grattis!Denna smög sig in idag!
Grattis alla som köpt Sinn senaste tiden!
Grattis alla som köpt Sinn senaste tiden!
Denna smög sig in idag!
Denna smög sig in idag!
Denna smög sig in idag!
Grattis OskarK, men dessa skall väll inte till Suben hoppas jag
Det är inte ofta jag tycker Nato/perlon är stilligt, men det där var ju en snygg trioSka ha alla på suben samtidigt Nejdå, de är till mina gamlingar
Det är inte ofta jag tycker Nato/perlon är stilligt, men det där var ju en snygg trio