Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommen t paneraiträsketInte mycket till paketöppning men dock en ny klocka. Min första Panerai, en Pam 074 med klassiska El Primero.
Tackar . Är nästan obehagligt nöjd med denna. Fast jag tror inte jag skulle klara en större. 40mm känns perfekt och bärs avsevärt större än mina GMT II med samma diameter.Grattis och välkommen t paneraiträsket
Skickas från min iPad via Tapatalk
Tillökning i samlingen, G-Shock Mudman!
Tillsammans med mina andra G-Shocks
Trevlig eftermiddag alla klocksnackare!
När man minst anar det ligger det ett litet paket och väntar på en där hemma!
Bubbelplast
Här var det fullset som den high roller & big spender man är
TAADDAAA! Nu har man gummi, sommaren är därmed räddad
Landade igår kväll k Lissabon. Fantastisk stad. Var lite småsur eftersom jag glömde ta reda på den coola klockaffären Pappi besökte när han var här. Så efter en dags drällande och shoppande på stan styrde vi kosan mot hotellet. Döm om min förvåning när jag kikar in i ett anonymt skyltfönster och ser en Eterna Super Kontiki. Heureka, detta måste vara affären och så passande att den ligger 5 meter från vår hotell lobby. Skickade hem frugan och tillbringade en dryg timme hos Jose klämmande på en hel del dyrgripar. Hittade även en som jag tog med mig hem. Jose ville helst ha cash vilket jag inte hade tillräckligt av så han insisterade att jag tog med mig klockan och betalar senare i veckan. Vilken lirare! Här är några smakprov på klockan. Jag gillart!
Pappi Jose hälsar.
Grattis och välkommen till zenith rainbow diver klubben! Vilken är väldigt liten! Mekmek
ETA sitter i kommer ej ihåg numret! Sedan tog elite verket över!Grattis! Jag var själv riktigt sugen på den, men du hann knipa den före. Vet du (eller någon annan) vilket verk den är utrustad med, för den har väl inte El Primero?
Hehe, tänkte att jag skulle knipa den fort, antog att den inte skulle bli långvarig där.Grattis! Jag var själv riktigt sugen på den, men du hann knipa den före. Vet du (eller någon annan) vilket verk den är utrustad med, för den har väl inte El Primero?
Vi två eller? HahaGrattis och välkommen till zenith rainbow diver klubben! Vilken är väldigt liten! Mekmek
Grattis! Jag var tyvärr lite sen på den. Perfekta sommarbeatern!
Grattis! Jag var tyvärr lite sen på den. Perfekta sommarbeatern!
Kan inget om dom. Brukar läsa på efter köp...Haha, du också. Ja verkligen. Är Rainbow typ en segelbåt eller? Det är graverat en på baksidan.
Haha, du också. Ja verkligen. Är Rainbow typ en segelbåt eller? Det är graverat en på baksidan.
Kan inget om dom. Brukar läsa på efter köp...
Ville bara ha den. Och för info; det vill jag fortfarande...