• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Grattis!

Får man fråga vad grejen är med regler kring paketöppningar om man ändå kör på som vanligt? Nu blir det ju bara ännu rörigare än tidigare...

Den här tråden får egentligen inte förekomma.
Att bara slänga in bilder ska man göra i paketöppningstråden. Vill man ha en egen tråd är det krav på ett utförligt inlägg med info om klockan, egna bilder och bakgrundshistoria till köpet.

Efter lite letande så hittade jag en på forumet. Tack aadde81 för en smidig affär!

PQZ6djb.jpg
lpj9KgK.jpg

Öppnade igår, tog bilder idag.. Hoppas ni kan leva med denna "fejköppning". Tackar min Sambo för klockan!
IMAG1430.jpg
IMAG1429.jpg
IMAG1425.jpg
IMAG1398.jpg

Sista bilden är från igår i alla fall, även om det är en återanvändning..

Seiko Kinetic i rosé, jag gillar den! Måste tilläggas att servicen jag fick igår hos Björkegrens Urmakeri i Kalmar var väldigt bra.

Har varit medlem i två veckor och nu gjort mitt första köp på forumet. Har tidigare inte varit så sugen på en Seamaster, men när jag för några månader sen såg en kunds fantastiska solblekta Seamaster från mitten av 90-talet så blev habegäret enormt! Har letat länge och vips slank denna skönhet upp på forumet. Jag fullkomligt älskar den!!! Fullset, fantastisk patina och dessutom väldigt välpaketerad. Ett fantastiskt första köp från detta forum. Tack Silverminken för smidig affär.
5utu3aze.jpg
u2emenuj.jpg
aqu7yrej.jpg
y4uguput.jpg
6eryguqe.jpg
puhy6uje.jpg
u9edymah.jpg

Skickas från min iPhone via Tapatalk

40-års dinkan är nu i mitt ägo!

Hej alla!, tog mig en sväng ner med familj under påsken till Luzern i Schweiz och passade på att shoppa också.
Kort om uret:
tag1.JPG
tag2.JPG

Modell: Racing
Tag Heuer Grand Carrera Calibre 36rs
Basverk: (modifierad Zenith El Primero)
Boet: Titan, PVD svart
Bygellås: Titan
Funktioner: 36 000 bph, stoppur med precision på 1/10 sekund.

Har varit medlem i två veckor och nu gjort mitt första köp på forumet. Har tidigare inte varit så sugen på en Seamaster, men när jag för några månader sen såg en kunds fantastiska solblekta Seamaster från mitten av 90-talet så blev habegäret enormt! Har letat länge och vips slank denna skönhet upp på forumet. Jag fullkomligt älskar den!!! Fullset, fantastisk patina och dessutom väldigt välpaketerad. Ett fantastiskt första köp från detta forum. Tack Silverminken för smidig affär.
5utu3aze.jpg
u2emenuj.jpg
aqu7yrej.jpg
y4uguput.jpg
6eryguqe.jpg
puhy6uje.jpg
u9edymah.jpg

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Den där rackaren går alltid hem! Jäkligt fin.

Den här tråden har jag uppenbarligen ignorerat lite för länge. Jag har ju fan ingen koll på vad som kommer in på forumet längre.
Grymma dinkor alla införskaffar. Grattis till er alla!

Tillbaka
Topp