Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!
Får man fråga vad grejen är med regler kring paketöppningar om man ändå kör på som vanligt? Nu blir det ju bara ännu rörigare än tidigare...
Grattis!
Får man fråga vad grejen är med regler kring paketöppningar om man ändå kör på som vanligt? Nu blir det ju bara ännu rörigare än tidigare...
Japp, den ska få visa färg i sommar!Stilig! Perfekt inför sommar!
Japp, det blev en väldigt snabb affär...Det var alltså du som knep den....
Hmm grattis
Den där rackaren går alltid hem! Jäkligt fin.Har varit medlem i två veckor och nu gjort mitt första köp på forumet. Har tidigare inte varit så sugen på en Seamaster, men när jag för några månader sen såg en kunds fantastiska solblekta Seamaster från mitten av 90-talet så blev habegäret enormt! Har letat länge och vips slank denna skönhet upp på forumet. Jag fullkomligt älskar den!!! Fullset, fantastisk patina och dessutom väldigt välpaketerad. Ett fantastiskt första köp från detta forum. Tack Silverminken för smidig affär.
Skickas från min iPhone via Tapatalk