Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
paketöppningarna har tappat maginmen grattis till alla sköna klockor!!
Jag gillar den samlade paketöppningstråden, ger en möjlighet att scrolla mellan bilderna utan att behöva läsa alla grattis och riskera att missa någon info. Rensar även upp bland vanliga trådarna, och finns det en paketöppning utanför denna tråd vet man att den har lite mer kött på benen, bra förändring
paketöppningarna har tappat maginmen grattis till alla sköna klockor!!
Grattis men du får justera länken
Mötte upp Maxmol och gick därifrån med denna vackra kronograf från Chronographe Suisse. Vintage när det är som bäst. Ingen låda att öppna
Grattis!! Såå vacker! Synd att sätta den på armen?!Mötte upp Maxmol och gick därifrån med denna vackra kronograf från Chronographe Suisse. Vintage när det är som bäst. Ingen låda att öppna
![]()
![]()
![]()
Tack! Nää minst lika fin på armen juGrattis!! Såå vacker! Synd att sätta den på armen?!![]()
Mötte upp Maxmol och gick därifrån med denna vackra kronograf från Chronographe Suisse. Vintage när det är som bäst. Ingen låda att öppna
Grattis riktigt snygg
![]()
![]()
![]()
Har varit medlem i två veckor och nu gjort mitt första köp på forumet. Har tidigare inte varit så sugen på en Seamaster, men när jag för några månader sen såg en kunds fantastiska solblekta Seamaster från mitten av 90-talet så blev habegäret enormt! Har letat länge och vips slank denna skönhet upp på forumet. Jag fullkomligt älskar den!!! Fullset, fantastisk patina och dessutom väldigt välpaketerad. Ett fantastiskt första köp från detta forum. Tack Silverminken för smidig affär.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Tackar!! Ja blev riktigt fint tyckte jag medHärligt! Riktigt snygg kronograf Vikgul, gillade det vinröda lädret som satt på, piffade till klockan det där lilla extra