Stort grattis till en riktigt fin klocka!Idag var det äntligen dags att bidra till denna tråd!
Handledsskott
Stort tack till Bergströms Ur i Uppsala för bra service!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis till en riktigt fin klocka!Idag var det äntligen dags att bidra till denna tråd!
Handledsskott
Tackar!Stort grattis till en riktigt fin klocka!
Den är så fin!! Snart ska den också bli min! Är det 38,5an ? Stort grattis iallafall!Idag var det äntligen dags att bidra till denna tråd!
En Omega AT 8500
Handledsskott
Ja, jag gillar den skarpt!Den är så fin!! Snart ska den också bli min! Är det 38,5an ? Stort grattis iallafall!
That's what she said.Ja, jag gillar den skarpt!
Det är 41,5an, känns dock mindre än vad den är.
Då vart det lite pepsi också !!!
STORT grattis....den är fin som f**n!Ibland går man baklänges, eller?
Kan ju aldrig vara fel med en klassiker i stallet?! Speciellt en uppdaterad mer modern sådan.
Jag gillar den som fan! Bra storlek, 41,5mm Tom länken känns bra!
Omega seamaster 300 chrono diver
212.30.42.50.01.001
TackarSTORT grattis....den är fin som f**n!
Förstår att du saknade den....den enda TT jag verkligen VILL testa!Here we go again:
Givetvis en Rolex! Ni som sett min köpes-annons vet nog vad det är i lådan..
En stekarsub såklart!
Fick något fnatt för några månader sedan och flippade min 116613LB, ångrade mig typ dagen efter
Letade ett tag efter bättre begagnad i samma prisklass som jag sålde min för, vilket gick sådär...
Nu gick det så långt att jag inte klarade mig utan en "finklocka" längre så fick bli en sprillans
En kopp kaffe, lite meckande och några minuter senare så har jag enligt vissa sparat 500kr?
Wristshot!:
Kööör! tavlan är magisk.Förstår att du saknade den....den enda TT jag verkligen VILL testa!
Måste nog f**n göra det snart!Kööör! tavlan är magisk.
Here we go again:
En stekarsub såklart!
Fick något fnatt för några månader sedan och flippade min 116613LB, ångrade mig typ dagen efter
Letade ett tag efter bättre begagnad i samma prisklass som jag sålde min för, vilket gick sådär...
Nu gick det så långt att jag inte klarade mig utan en "finklocka" längre så fick bli en sprillans
En kopp kaffe, lite meckande och några minuter senare så har jag enligt vissa sparat 500kr?
Wristshot!:
Sparat? Tjänat!En kopp kaffe, lite meckande och några minuter senare så har jag enligt vissa sparat 500kr?
Here we go again:
En stekarsub såklart!
Wristshot!:
Grattis gubben. Blev också avlurad på den kort därefter och jag saknar den än idag. Bästa klockan jag ägt.Here we go again:
En stekarsub såklart!
Wristshot!:
Riktigt fin, grattis!Here we go again:
En stekarsub såklart!
Wristshot!:
Den är bra den där. Grattis!Here we go again:
En stekarsub såklart!
Wristshot!:
Fan vad skönt. Kanske detta som var meningen! Gillar min ym som fan men måste säga att sexsiffriga referenser generellt känns mer gedigna. Saknar glidelock men tror fan jag gillar vita tavlan mer, så mycket detaljerTack allihopa! att själv få dra av skyddsplasten gör att det känns ännu bättre denna gången!
@Luckyluciano tycker din yachtmaster är riktigt fin,den vita tavlan är krispig! Men glidelock och den oslagbara blåa sunbursten överväger mer
Fan vad skönt. Kanske detta som var meningen! Gillar min ym som fan men måste säga att sexsiffriga referenser generellt känns mer gedigna. Saknar glidelock men tror fan jag gillar vita tavlan mer, så mycket detaljer
Onyxindex, röda texten, lumepilarna och den annorlunda och bekvämare formen på boetten gör sig väldigt bra. Lättillgänglig om man vill köpa men verkar inte vara så många som har den, framförallt inte på forumet. Känner bara till min och en till vilket är extra kulAldrig sett den live men den gör sig bra på bild iaf
Måste väl vara ganska ovanlig också?
Välkommen!Hej alla!
Jag är nyreggad här på forumet men har kikat rundor här en hel del på sistone & kände att jag ville vara ännu mer delaktig.
Ok, jag får lov att erkänna att 40-årskrisen var ett faktum, men efter att ha bedövat den med mitt senaste inköp känns helt plötsligt livet Så mycket lättare!
Numera pryder en Breitling Avenger II Seawolf med gul urtavla min handled!
Grymt snygg. Grattis!Några dagar sen med bilderna, men nu jäklar.
Ordentligt inslagen. Hade faktiskt problem att få upp den med rädsla för att skada innehållet..
PAM392. Riktigt nöjd faktiskt!
Några dagar sen med bilderna, men nu jäklar.
Ordentligt inslagen. Hade faktiskt problem att få upp den med rädsla för att skada innehållet..
PAM392. Riktigt nöjd faktiskt!