• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Då var det dax för en ny klocka. Har länge varit sugen på att testa en Rolex modell nyare och efter jag testade denna så var det klart.

Ett stycke bekant låda.
Yacht1.jpg


Fliplock fram på lådan.
Yacht2.jpg


Här kommer den. En 116622 med den löjligt snygga blå tavlan.
Yacht3.jpg


Sjukt svårt att få till en rättvis bild på tavlan.
Yacht4.jpg
en

Grattis! Den är faktiskt grymt snygg den där, iaf. med den tavlan!

Men en fråga till er som kan för att minska min förvirring: jag har ju fått lära mig tidigare här på forumet att det bara är Rolex som innehåller guld som har den där lådan med 'flippfront'. Hur kommer det sig då att YMen har den?
 

Chattras

Cartier
en

Grattis! Den är faktiskt grymt snygg den där, iaf. med den tavlan!

Men en fråga till er som kan för att minska min förvirring: jag har ju fått lära mig tidigare här på forumet att det bara är Rolex som innehåller guld som har den där lådan med 'flippfront'. Hur kommer det sig då att YMen har den?

Min teori är att det gäller all ädelmetall.
 

larmar

Cartier
2-Faktor
En gammal dressare inhandlades här på forumet av cheepo63, närmare bestämt en Tissot Lisboa! Det är inte den största klockan jag burit runt min handled men jag gillar den skarpt och den får åka på vid lite finare tillfällen. Tack cheepo63 för en snabb och smidig affär.
IMAG0266.jpg
 

Anthraxabuz

Panerai
Efter många bumpningar på köp o sälj......Många långskott med frågor hit och dit, fick jag äntligen, ja äntligen tag på något som jag länge sökt....
Kör en standard paketöppning:

Värdepaket? !
ynysamez.jpg


Hmm....
my6u4aba.jpg


Vad har vi här.....?

uzajubu3.jpg


uta6u7u6.jpg


esy5esa4.jpg


Doxa! ? Gillas :)

6etadyja.jpg


asava7ag.jpg


u7a2uvu9.jpg


Doxa Searambler 750T!!!! En av 107st tillverkade!, Love it!

3u4ejade.jpg

me6uhabe.jpg

u8yjapu4.jpg

ryjy3unu.jpg

edydy9y6.jpg


Stort tack till Don Segundo , som lät sig övertalas att släppa denna härliga Doxa!
Och till min vän, kollega och klockdåre Eurenius som står ut med mig. :)
Danke!

Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
 

Cuba

Breitling
Lattjo, den är allt bra fin den.

Är själv ute efter en black lung, lite svårt att hitta ett bra ex bara. Men snart skall jag in i den clubben också ;)

Grattis
 
Sitter perfekt på dig, kul att du är så nöjd - tycker också det är en grymt snygg klocka!

Jag tog en avskedsbild av den, har inte möjlighet just nu att slänga in den i tråden, får återkomma med den lite senare.

Gött!
 
Topp