Anthraxabuz
Silver
Du har absolut rätt @donsegundo att den förtjänar en egen tråd. Ska se till att det kommer!
Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hämta ut denna buse nyss.
Efter många bumpningar på köp o sälj......Många långskott med frågor hit och dit, fick jag äntligen, ja äntligen tag på något som jag länge sökt....
Kör en standard paketöppning:
Du har absolut rätt @donsegundo att den förtjänar en egen tråd. Ska se till att det kommer!
snygg!En gammal dressare inhandlades här på forumet av cheepo63, närmare bestämt en Tissot Lisboa! Det är inte den största klockan jag burit runt min handled men jag gillar den skarpt och den får åka på vid lite finare tillfällen. Tack cheepo63 för en snabb och smidig affär.
Helt underbart vacker klocka! Vilken ref är det?
Då var det dax för en ny klocka. Har länge varit sugen på att testa en Rolex modell nyare och efter jag testade denna så var det klart.
Ett stycke bekant låda.
Fliplock fram på lådan.
Här kommer den. En 116622 med den löjligt snygga blå tavlan.
Sjukt svårt att få till en rättvis bild på tavlan.
Lite handledsbilder på senaste tillskottet. Lite suddig andra bild jag vet men jag var darrig på handen.
Detta är en Citizen Promaster Eco-drive Altichron. Mycket trevlig som kan mäta höjd öh och har kompass ifall man går vilse i storstadsdjungeln.
Var fick du tag på klockan? Letade efter PvD-varianten för ett tag sedanHar varit ute efter en ny beater sen min skx007 fick lämna. Letat runt en hel del men till slut föll valet på denna klocka CWC SBS.
Är väldigt imponerad av känslan på denna klocka, gör sig grymt i PVD. Skruvad krona och klarar ett djup på 300m. Tack Singular för snabb frakt av lite nya Natoband, det som följde med var ingen höjdare.. Nu ska jag hoppa i plurret och se vad klockan går för. Trevlig sommar!!!
Var fick du tag på klockan? Letade efter PvD-varianten för ett tag sedan
Är vridningen lika trött som det sägs?
Tackar . Den ser nog större ut än vad den är på mina klena handleder.Riktigt tuff, sneglat åt den ibland (kul med funktioner men ändå trevlig "yta"), men som jag misstänkte vilken bjässe! Grattis iaf till en i mitt tycke kul klocka
Wow, med siffror. Det gäller vara nykter när man ska kolla klockan :-DLite handledsbilder på senaste tillskottet. Lite suddig andra bild jag vet men jag var darrig på handen.
Detta är en Citizen Promaster Eco-drive Altichron. Mycket trevlig som kan mäta höjd öh och har kompass ifall man går vilse i storstadsdjungeln.
Ytterligare en gigantisk förpackningslåda..?
Nämen vad kan detta vara? - mera kameror?
Nix, och denna gång är det faktiskt on topic...'
En watchwinder med plats för 4 st samt med plats att förvara ytterligare 5 st klockor.
Kvalitetskänsla rakt igenom.
Helt fantastiskt vinder, man kan tycka att det borde räcka med nått plastigt skit, men detta är även som en fin möbel..Ytterligare en gigantisk förpackningslåda..?
Nämen vad kan detta vara? - mera kameror?
Nix, och denna gång är det faktiskt on topic...'
En watchwinder med plats för 4 st samt med plats att förvara ytterligare 5 st klockor.
Kvalitetskänsla rakt igenom.
Lite handledsbilder på senaste tillskottet. Lite suddig andra bild jag vet men jag var darrig på handen.
Ny för dagen, tack ploprof! Trevlig se dig igen