Otroligt läcker!
Vad är det här för ngt, berätta!
Armida A8, Dalomo har den numera. Grym dinka, hade stannat om den varit i stål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt läcker!
Vad är det här för ngt, berätta!
Två nya dinkor dök upp idag Kan det vara dom första i Sverige?
Blå Tudor Heritage Black Bay
Rolex Sea-Dweller 116600
Då var det dax för en ny klocka. Har länge varit sugen på att testa en Rolex modell nyare och efter jag testade denna så var det klart.
Ett stycke bekant låda.
Fliplock fram på lådan.
Här kommer den. En 116622 med den löjligt snygga blå tavlan.
Sjukt svårt att få till en rättvis bild på tavlan.
Då var man ingen OWG längre. Saknaden efter en Omega blev för stort. Idag kom den så. En nyblå SMP av den nya modellen men keramisk bezel. De blåa färgen är helt underbar och upplevs väldigt olika beroende på ljuset. Svårt att fånga på bild men nedan bilder är ett tappert försök iaf.
Då var man ingen OWG längre. Saknaden efter en Omega blev för stort. Idag kom den så. En nyblå SMP av den nya modellen men keramisk bezel. De blåa färgen är helt underbar och upplevs väldigt olika beroende på ljuset. Svårt att fånga på bild men nedan bilder är ett tappert försök iaf.
Härligt en blå SMP är aldrig fel, anser jag i alla fallDå var man ingen OWG längre. Saknaden efter en Omega blev för stort. Idag kom den så. En nyblå SMP av den nya modellen men keramisk bezel. De blåa färgen är helt underbar och upplevs väldigt olika beroende på ljuset. Svårt att fånga på bild men nedan bilder är ett tappert försök iaf.
Hälsa frugan och gratta till en fin klocka!Får lägga upp frugans lilla paketöppning.
En 177200 som ni ser. Och hon är mycket nöjd! Ni smittade mig med klockintresse och det har sedan gått över på henne
Haha, OWG i ett par veckor, länge det höllDå var man ingen OWG längre. Saknaden efter en Omega blev för stort. Idag kom den så. En nyblå SMP av den nya modellen men keramisk bezel. De blåa färgen är helt underbar och upplevs väldigt olika beroende på ljuset. Svårt att fånga på bild men nedan bilder är ett tappert försök iaf.
Då var man ingen OWG längre. Saknaden efter en Omega blev för stort. Idag kom den så. En ny
Fick hem denna förra veckan. Submariner från 1966 med en gilttavla som utvecklat en varm brun ton. Tyvärr har den ett fult toolmark kl4 men jag tycker inte att det stör nämnvärt. Resten av klockan är kanon med ett opolerat case, fint fejdat inlägg och supertight nitad oyster.
Hoppas ni gillar den.
Här på en hysteriskt hemskt strechlänk. (Skadan tydlig kl4)
Tack!Jäklar, vilka roliga klockor du plockar hem! Du höjer ribban! Är det detta som kallas tropic, när tavlan blir brunare?
Fick hem denna förra veckan. Submariner från 1966 med en gilttavla som utvecklat en varm brun ton. Tyvärr har den ett fult toolmark kl4 men jag tycker inte att det stör nämnvärt. Resten av klockan är kanon med ett opolerat case, fint fejdat inlägg och supertight nitad oyster.
Hoppas ni gillar den.
Stort grattis Per! Härlig 5513 med gilttavla.Fick hem denna förra veckan. Submariner från 1966 med en gilttavla som utvecklat en varm brun ton. Tyvärr har den ett fult toolmark kl4 men jag tycker inte att det stör nämnvärt. Resten av klockan är kanon med ett opolerat case, fint fejdat inlägg och supertight nitad oyster.
Hoppas ni gillar den.
Riktigt fin.Då var man ingen OWG längre. Saknaden efter en Omega blev för stort. Idag kom den så. En nyblå SMP av den nya modellen men keramisk bezel. De blåa färgen är helt underbar och upplevs väldigt olika beroende på ljuset. Svårt att fånga på bild men nedan bilder är ett tappert försök iaf.
Får lägga upp frugans lilla paketöppning.
En 177200 som ni ser. Och hon är mycket nöjd! Ni smittade mig med klockintresse och det har sedan gått över på henne
Yess...I like it! Man ser knappt vad klockan är men det är underordnatCool som f-n men jösses vad det händer mycket i den tavlan
Ytterligare en gigantisk förpackningslåda..?
En watchwinder med plats för 4 st samt med plats att förvara ytterligare 5 st klockor.
Kvalitetskänsla rakt igenom.
Det ser riktigt bra utFick hem denna förra veckan. Submariner från 1966 med en gilttavla som utvecklat en varm brun ton. Tyvärr har den ett fult toolmark kl4 men jag tycker inte att det stör nämnvärt. Resten av klockan är kanon med ett opolerat case, fint fejdat inlägg och supertight nitad oyster.
Hoppas ni gillar den.
Här på en hysteriskt hemskt strechlänk. (Skadan tydlig kl4)
Riktigt schysst, Grattis!Nu... kör vi! Äntligen har årets sommarbeater anlänt! Det börjar såhär (ursäkta mina crappy bilder, ärinte van vid att fota med min ajpääd....):
Och fortsätter:
Blått?
Något orange döljer sig!
En Squale 50 atmos, 1521
Kom på Squales mesh, ws:
Gummit måste ju givetvis provas oxå, en ljuv doft av vanilj sprider sig över nejden!
Kort sagt: grym dykare!
Grymt, Grattis!Då var man ingen OWG längre. Saknaden efter en Omega blev för stort. Idag kom den så. En nyblå SMP av den nya modellen men keramisk bezel. De blåa färgen är helt underbar och upplevs väldigt olika beroende på ljuset. Svårt att fånga på bild men nedan bilder är ett tappert försök iaf.
Helt otrolig, älskar den "solblekta" bezeln, lite synd med de nya keramiska dito, lär inte bli samma fina patina på dem Stort grattis, lätt en keeper!Jäklar, vilka roliga klockor du plockar hem! Du höjer ribban! Är det detta som kallas tropic, när tavlan blir brunare?