Gabriel90
Silver
haha ja.Preics! Borde tydliggjort den. Känner inte igen den riktigt. Ser ut som en Yachtmaster 2 lite?
Detta är en Rolex 116034, med Concentric dial. Av vad jag själv har sett e den ganska ovanlig =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
haha ja.Preics! Borde tydliggjort den. Känner inte igen den riktigt. Ser ut som en Yachtmaster 2 lite?
snyggt! grattis!Då var det dags för något nytt i klocklådan. 1601an va lite tråkig att ha som OWG och har länge letat efter vad som skulle kunna vara min nästa klocka. Idag var jag och hämtade hem denna.
En Omega! Jag som aldrig varit intresserad av deras klockor förut.
Fullset, till och med hangtagen med originalpriset är kvar. Mycket roligt. Men vad är det för modell?
En Speedmaster, årsmodell 2001! Förhoppningsvis ska den vara lite roligare att bära än min gamla datejust. Nu kan jag ju ta tid på grejer!
Och en wristshot på det. Jag är riktigt nöjd! Den kom även på länken, men den fick åka av för att klockan inte skulle se allt för stor ut på mina kvistar till handleder. Tack för en bra affär @Buddhaliscious ! Nu ska jag hänga i speedmastertråden tills jag blir en gammal man.
Detta tappra försök att inte försöka uppdatera fraktsidan varje minut
Exakt så! Särskilt när man vet att klockan förmodligen (förhoppningsvis) befinner sig på en långflygning över kontinenterna, hehe.Detta tappra försök att inte försöka uppdatera fraktsidan varje minut
Jag måste säga grattis igen Gabriel!En klocka man inte ser varje dag, vilket jag gillar.
påskägg till mig själv
36mm sitter perfekt
Elegant, vad mäter den?Köpte en Swatch Sir Blue här på Gran Canaria. Perfekt till kostymen på jobbet som en riktig bankvalp...
Elegant, vad mäter den?
Haha, väntade nästan på den
Tack Mr.Paul !Jag måste säga grattis igen Gabriel!
Grymt fin.
Riktigt fin @Ernesto! Nu längtar man till värmen!Köpte en Swatch Sir Blue här på Gran Canaria. Perfekt till kostymen på jobbet som en riktig bankvalp...
Fin dressare det där! Hur känns första intrycken m.a.p. kvalitet m.m.?Gör ingen stor paketöppning. Kort bakgrund. Efter jag sålt min Tudor Jumbo TT har jag velat skaffa en ny dressare. Hade sneglat ett tag på den här - en dag blev det rätt dag och i dag anlände den. Manuell med fantastisk tavla.
Hej, överlag positivt. Lite större än de dressare jag är van vid, men ändå rätt smäcker med tanke på att den är så tunn. Ett gediget bygge hela vägen från box till klocka.Fin dressare det där! Hur känns första intrycken m.a.p. kvalitet m.m.?
Hälsa din sambo att om vuxna ansvarstagande män i vår ålder lägger lite av våra surt förvärvade slantar på lite underbart Skwaleeeee-godis, så är inte det mer än rätt.När solen börjar kika fram måste man ju ha nått som för tankarna till medelhavets glittrande blå. Har inte suktat efter denna alltför länge och är nog sist på bollen med denna men jävlar vad såld jag blev på den här fantastiska tavlan. Hittade en i nyskick till bra pris och slog till. När sambon gnäller över dåliga prioriteringar och dessutom tycker att den är svinful behöver jag ert stöd klocknördar!
Oranget Bonetto-gummi från Watchgecko är beställt och hämtas ut idag. Nu är det bara sommar som saknas. I'm all set!
Då var Påskägget beställt.... to be continued....
Spännande val. Grattis.Dressklockan har landat, alltid haft ett litet agg emot rektangulära klockor, har nog ändrat min uppfattning idag, passar riktigt bra till skjorta och kavaj
Allt börjar med en svart låda, inget häpnadsväckande direkt
Men när man får av locket så känner man doften av kvalitet
Nu börjar det klia i fingrarna
Kärlek vid första ögonkastet
Kort och gott, ett riktigt trevligt ur
He, he. Det är du och Lloyd Blankfein.Köpte en Swatch Sir Blue här på Gran Canaria. Perfekt till kostymen på jobbet som en riktig bankvalp...
Jo jo, det brukar låta så. Svårt att få gehör för den musiken åt andra hållet dock... "-Du får stå för vad du sade...".Tack för stödet @Oscarmessi till hennes försvar måste jag tillägga att hon hade riktigt dåligt samvete och menade att hon hävt ur sig dessa dumheter i affekt
Riktigt fin!Dressklockan har landat, alltid haft ett litet agg emot rektangulära klockor, har nog ändrat min uppfattning idag, passar riktigt bra till skjorta och kavaj
Cool! Ser ut som en rejäl pjäs. Vad mäter den?Dressklockan har landat, alltid haft ett litet agg emot rektangulära klockor, har nog ändrat min uppfattning idag, passar riktigt bra till skjorta och kavaj