Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till båda!Jag friade till min sambo för några veckor sedan..
Igår fick jag lite överraskande min förlovningspresent....
Vad ska man säga? Perfekt.
Grattis på flera olika sätt!Jag friade till min sambo för några veckor sedan..
Fantastiskt fint! Stort grattis till er båda.Jag friade till min sambo för några veckor sedan..
Världsklass! Stort grattis!Jag friade till min sambo för några veckor sedan..
Stort grattis och fantastiskt fin klocka!Jag friade till min sambo för några veckor sedan..
Stort grattis!Jag friade till min sambo för några veckor sedan..
Jag friade till min sambo för några veckor sedan..
Dubbelt grattis!Jag friade till min sambo för några veckor sedan..
Grattis till er och en mycket fin klocka!Jag friade till min sambo för några veckor sedan..
Grattis till ett utmärkt val av klocka! Imho en av de bästa kombinationerna på en DJ.För snart två år sedan startade jag en frågetråd (https://klocksnack.se/threads/klassisk-triell.45426/) för stöd i mina funderingar kring vilken av de tre klassikerna Speedmaster, Datejust eller Submariner jag skulle köpa som min första dyrare klocka. Jag fick läkarlegitimation för ett drygt år sedan och detta får bli klockan som jag gratulerar mig själv med.
Eftersom jag lider av kronisk beslutsångest har det dröjt ända till i nu innan klockan i fråga hamnade i min ägo. Av lite olika anledningar föll valet på en 116200 med jubileelänk, blå tavla med stavindex och roulettdatum.
Jag tog kontakt med Daniel på @ROB-1832 och i måndags kunde jag hämta ut den perfekta klockan. Eftersom jag är på resande fot får ni hålla till godo utan bild på ytterbox, box och halvöppen låda där man kan ana klockan eftersom alla tillbehör ligger säkra hemma hos svärföräldrarna. Bjuder dock på ett handledsskott. Tack KS och @ROB-1832 som stöd i detta köp. Utan er skulle jag haft mycket mer pengar på banken men inte äga en Rolex innan min 30-årsdag.
Utomordentligt bra val. Grattis.För snart två år sedan startade jag en frågetråd (https://klocksnack.se/threads/klassisk-triell.45426/) för stöd i mina funderingar kring vilken av de tre klassikerna Speedmaster, Datejust eller Submariner jag skulle köpa som min första dyrare klocka. Jag fick läkarlegitimation för ett drygt år sedan och detta får bli klockan som jag gratulerar mig själv med.
Eftersom jag lider av kronisk beslutsångest har det dröjt ända till i nu innan klockan i fråga hamnade i min ägo. Av lite olika anledningar föll valet på en 116200 med jubileelänk, blå tavla med stavindex och roulettdatum.
Jag tog kontakt med Daniel på @ROB-1832 och i måndags kunde jag hämta ut den perfekta klockan. Eftersom jag är på resande fot får ni hålla till godo utan bild på ytterbox, box och halvöppen låda där man kan ana klockan eftersom alla tillbehör ligger säkra hemma hos svärföräldrarna. Bjuder dock på ett handledsskott. Tack KS och @ROB-1832 som stöd i detta köp. Utan er skulle jag haft mycket mer pengar på banken men inte äga en Rolex innan min 30-årsdag.
Bra val ,Grattis!En man fån dhl kom och knacka på dörren och gav mig ett paket...Ett paket från Seiko...
Jag öppnar yttreboxen med stor förväntan... Lite instruktioner och garantikort , låt oss gå vidare..Box i en box..Äntligen här är den, Seiko SKX007Jävligt nöjd!
Tack och hej!
Helt rätt val, grattis! DJ ska ha slät ring, blå tavla och jubilee. Det är sedan gammalt.För snart två år sedan startade jag en frågetråd (https://klocksnack.se/threads/klassisk-triell.45426/) för stöd i mina funderingar kring vilken av de tre klassikerna Speedmaster, Datejust eller Submariner jag skulle köpa som min första dyrare klocka. Jag fick läkarlegitimation för ett drygt år sedan och detta får bli klockan som jag gratulerar mig själv med.
Grattis till ett utmärkt val av klocka! Imho en av de bästa kombinationerna på en DJ.
Utomordentligt bra val. Grattis.
Helt rätt val, grattis! DJ ska ha slät ring, blå tavla och jubilee. Det är sedan gammalt.
Då var det min tur att ta steget till...
Fantastiskt fin och välbyggd klocka, mycket nöjd!