Vad är det för referens på dessa? Gillar också den beiga.Man öppnar upp ett paket som ett barn på julafton, sen voilaaaa klockan funkar inte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för referens på dessa? Gillar också den beiga.Man öppnar upp ett paket som ett barn på julafton, sen voilaaaa klockan funkar inte...
SNK803 (beige/khaki) SNK805 (grön)Vad är det för referens på dessa? Gillar också den beiga.
Grattis!Idag kom ett litet paket till mig
Mycket bra Min hälsar!Fick en paket idag. Oooh spännande! Vad kan man ens få för klocka från junkyard.se?
Kanske inte så konstig att det är en Casio. Vanlig liten Casiokartong och stållåda.
Men det är ju vad som är innuti lådan som är intressant och där ligger en G-Shock GMW-B5000GD-1ER. En svart Full Metall.
O, vad den är härlig på armen. Älskar verkligen tyngden och armbandet är verkligen fantastisk. Älskar de små spring bars som håller ihop metallänkarna. Blir nog en recension om typ en vecka eller något.
Perfekt!Fick ett paket idag. Oooh spännande! Vad kan man ens få för klocka från junkyard.se?
Kanske inte så konstig att det är en Casio. Vanlig liten Casiokartong och stållåda.
Men det är ju vad som är innuti lådan som är intressant och där ligger en G-Shock GMW-B5000GD-1ER. En svart Full Metall.
O, vad den är härlig på armen. Älskar verkligen tyngden och armbandet är verkligen fantastisk. Älskar de små spring bars som håller ihop metallänkarna. Blir nog en recension om typ en vecka eller något.
Klassiker, får mer handled hos mig än min stålsub just nu
Den där gillar jag som fan, väldigt snygg!En till 5a. Tröttnar aldrig på dem.
Grattis! Vart är den köpt? Spanade på den där förut men hittade ingenstans att köpa. Inte ens på ebay.Ingen speciellt märkvärdig paketöppning, men ändå...Min först klocka fick jag av mina föräldrar när jag var 7-8 år, en Timex quartz! När jag fick upp ögonen för Q Timex så blev jag lite såld. En Timex, quartz, lite homagelook från "rätt" (födelsedecenniets) tidsera, liten, lätt och med en hel del karisma! Nu på handleden. Lika trevlig där som förväntat.
Så bra!Ingen speciellt märkvärdig paketöppning, men ändå...Min först klocka fick jag av mina föräldrar när jag var 7-8 år, en Timex quartz! När jag fick upp ögonen för Q Timex så blev jag lite såld. En Timex, quartz, lite homagelook från "rätt" (födelsedecenniets) tidsera, liten, lätt och med en hel del karisma! Nu på handleden. Lika trevlig där som förväntat.
Tackar. Den är köpt här på KS.Grattis! Vart är den köpt? Spanade på den där förut men hittade ingenstans att köpa. Inte ens på ebay.
Ja. Jag verkligen älskar hur den ser ut, en av de snyggaste av alla klockor jag känner till. Cool sunburst-tavla också (coolare i blå dock) och den ser ut att kosta minst 10x mer än den gör. Älskar inte att det är semi-integrerad länk dock. Började i våras med att jag ville ha den vita, men tog till slut den blå. Den sålde jag här på KS igår efter jag fick hem den svarta. Hade man kunnat byta länk och band enkelt hade jag nog ägt flera stycken.Den där gillar jag som fan, väldigt snygg!
Riktigt nice, grattis!Dags för paketöppning!
Nomos Zürich Weltzeit.
Återkommer med fler ordentliga foton och en recension när doften av ny klocka har försvunnit från bostaden och min erektion lagt sig.
TackRiktigt nice, grattis!
Har jag missat något? Den går väl o köpa för 179 € på deras hemsida!? Ser ut att vara ”in stock” ...!?Tackar. Den är köpt här på KS.
På ebay har jag sett den, vara själv nära och köpa en där. Finns några stycken vid en sökning vad jag kan se:
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=q+timex&_sacat=0
Vilken sida är du på? "Out of stock" här:
Har jag missat något? Den går väl o köpa för 179 € på deras hemsida!? Ser ut att vara ”in stock” ...!?
Vilken sida är du på? "Out of stock" här:
https://www.timex.eu/en_GB/q-timex-reissue-38mm-stainless-steel-bracelet-watch/TW2T807007U.html
Det var samma sida jag var inne på! Men nu ser jag att de är slut igen .Vilken sida är du på? "Out of stock" här:
https://www.timex.eu/en_GB/q-timex-reissue-38mm-stainless-steel-bracelet-watch/TW2T807007U.html
Folk så att det fanns pengar att tjäna...need I say more?Det var samma sida jag var inne på! Men nu ser jag att de är slut igen .
De är ju hypade som värsta SS rollenFolk så att det fanns pengar att tjäna...need I say more?
såldes väl här för allt från 2.8-3K om jag inte har fel?De är ju hypade som värsta SS rollen
Men Timex lär ju inte begränsa sin tillverkning, så den är väl snart över om jag får gissa
Blev lätt förvånad när man ser det till salu för 2.5k, och går in på hemsidan o de går att beställa för 179€... (även det tycker jag är väl tilltaget för vad det är...)
Hört att de ska byta namn på modellen!såldes väl här för allt från 2.8-3K om jag inte har fel?
Riktigt fin..Levererad till jobbet idag. Tack @blyton för en trevlig affär!
Hade inte en tanke på att äga en Hublot för en vecka sedan... Skyller till viss del på @Denke efter en 7h bilresa där jag lyssnat på måånga avsnitt av urbildningsradion, som för övrigt är kanon!
Avsnittet med Britta Rosander, tänkte att Hublot är ju kul, denna dyker upp på K&S. Lite öl i kroppen och så var affären i hamn...
Ibland är det kul när det blir som man inte alls tänker sig...
Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om klockan än, men första intrycket är ändå bra!
Önskar er en trevlig kväll!