Det är ju det. #jagskulleÄr det självaste BP?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju det. #jagskulleÄr det självaste BP?
Grymt fin den där! Grattis!YES Efter nästan 1 års väntan kom ett paket
Lite smågodis innan " grand finale"
Den större boxen - samma som LLD Divern
Aaa som jag väntat på denna
Satt en stund och hade andakt för dom små detaljerna
YES och inget jävla datum att störa sig på
Det obligatoriska wrist shot
Jämförelse mellan skindivern och LLD divern, den förstnämnde känns inte lika stor som lld och lugsen kan peta ur ögonen på nån men sitter bra på min taniga handled supernöjd.
YES Efter nästan 1 års väntan kom ett paket
Jämförelse mellan skindivern och LLD divern, den förstnämnde känns inte lika stor som lld och lugsen kan peta ur ögonen på nån men sitter bra på min taniga handled supernöjd.
Härligt, grattis!YES Efter nästan 1 års väntan kom ett paket
Snygg den därTrillade in en blå Planet Ocean.
Senaste modellen, både läder/gummi och länk.
Köper nya klockor lika ofta som jag byter kallingarTrillade in en blå Planet Ocean.
Gillas massor!Trillade in en blå Planet Ocean.
Snyggt, grattis!Trillade in en blå Planet Ocean.
Haha. Vilken tavla! Ser ut som finkrossade tomater med smak av basilika.Tanten åkte till affären för en månad sedan och jag satt med paddan i soffan och detta blev resultatet. En billig indisk Hmt (indisk cosc+ - 2min per dag )
Är den handvevad ?Tanten åkte till affären för en månad sedan och jag satt med paddan i soffan och detta blev resultatet. En billig indisk Hmt (indisk cosc+ - 2min per dag )
Yepp handvevadÄr den handvevad ?
Grattis. Har den svarta och sålde nyss den blå. Vad tycker du om länken? Beställt en länk på chans nu som jag hoppas passar om man inte använder ändlänkarna.Kanske inte så mycket paketöppning men ny klocka iaf.
Suget efter 36mm och GS(liknande iaf enligt mig)fick mig in på denna lite för att känna på storleken.
Otroligt mycket klocka för priset
TackGrattis. Har den svarta och sålde nyss den blå. Vad tycker du om länken? Beställt en länk på chans nu som jag hoppas passar om man inte använder ändlänkarna.
Mjo den funkar men jobbigt att inte kunna ha någon annan.Tack
Väldigt tajt länk vilken ju är bra men ibland kan den nagga lite hår men för vad den kostar så går det ju inte att klaga
Snyggt! En FOIS är ju aldrig felÄntligen är det min tur att få posta här
En bra start! Har tänkt jag ska få unboxa den där själv någon dag. Känns som man måste ha ägt en Speedmaster.
Här kommer min första paketöppning. En klassiker, ett måste i samlingen
1 vecka?Jag lider av filipparsjukan. En 11600 ut och en ***** (se nedan) in. Denna ska jag dock inte flippa nu!
Börjar med boxen, klassisk box från förr.
Vad gömmer sig i den må tro?
Jo, en 14270 från förra årtusendet. Full set. Jag är riktigt nöjd.
Avslutar med ett wrist shot och tackar min goda vän @christian-h för affären!
Riktigt snygg!Levererad till jobbet idag. Tack @blyton för en trevlig affär!
Hade inte en tanke på att äga en Hublot för en vecka sedan... Skyller till viss del på @Denke efter en 7h bilresa där jag lyssnat på måånga avsnitt av urbildningsradion, som för övrigt är kanon!
Avsnittet med Britta Rosander, tänkte att Hublot är ju kul, denna dyker upp på K&S. Lite öl i kroppen och så var affären i hamn...
Ibland är det kul när det blir som man inte alls tänker sig...
Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om klockan än, men första intrycket är ändå bra!
Önskar er en trevlig kväll!
Äntligen är det min tur att få posta här
Ref. 2264.50.00. En pojkdröm har äntligen gått i uppfyllelse! Gillar framförallt funktionen att man kan ställa timvisaren oberoende av minut- och sekundvisare.
Lite mer än en vecka skulle jag säga
Grattis!
Här kommer min första paketöppning. En klassiker, ett måste i samlingen