Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ref. 2264.50.00. En pojkdröm har äntligen gått i uppfyllelse! Gillar framförallt funktionen att man kan ställa timvisaren oberoende av minut- och sekundvisare.
Verkar vara många som gillar den där reffen med svärdvisare. Den är jättefin, men aldrig varit någon favorit hos mig. Lite pga det överfeta indexet kl 12, som jag inte riktigt kommer över. Jag tror min favorit är den 2531.80, som jag tyvärr aldrig haft själv. Skulle isf vilja ha en ny eller i nyskick. Men - det jag tänkte komma till är att jag är väldigt fäst vid min SMPc gen1, som ju inte heller tillverkas längre.Omegas snyggaste och bästa diver. Synd att den inte tillverkas längre.
Verkar vara många som gillar den där reffen med svärdvisare. Den är jättefin, men aldrig varit någon favorit hos mig. Lite pga det överfeta indexet kl 12, som jag inte riktigt kommer över. Jag tror min favorit är den 2531.80, som jag tyvärr aldrig haft själv. Skulle isf vilja ha en ny eller i nyskick. Men - det jag tänkte komma till är att jag är väldigt fäst vid min SMPc gen1, som ju inte heller tillverkas längre.
Rolig och lite ovanligare klocka det där... grattisJag har under en tid varit sugen på en sportig dressare/dressig sportare med integrerad länk. Typ Maurice Lacroix Aikon eller dylikt. Letade runt en del men hittade inte riktigt något som kändes rätt, iaf inte i rimlig prisnivå. Men så....
... plötsligt vart det en Bvlgari Ergon Chronograph. Gillar verkligen hur väl integrerad länken är och hur de få polerade områdena funkar med resten som är borstat. Fyller dessutom fint ut handleden trots beskedliga 40 mm. Riktigt nöjd så här långt.
Tackar. Alltid roligt med något som inte alla andra harRolig och lite ovanligare klocka det där... grattis
Precis, det förgyller öppningstrådenTackar. Alltid roligt med något som inte alla andra har
Här kommer min första paketöppning. En klassiker, ett måste i samlingen
Ref. 2264.50.00. En pojkdröm har äntligen gått i uppfyllelse! Gillar framförallt funktionen att man kan ställa timvisaren oberoende av minut- och sekundvisare.
Tack! Ja den gör sig väldigt bra på det lädret faktiskt. Riktigt härlig färg också.Grymt läcker på de lädret! Grattis!
Riktigt fin! Hoppas på en sådan någon gång framöver också.
Här kommer min första paketöppning. En klassiker, ett måste i samlingen
Grattis! 36mm såg faktiskt ut att sitta bättre på din handled.Så blev det dags för årets (kanske) sista paketöppning för min del.
En bb36! Fantastiskt nöjd, älskar den blå tonen. Tidigare testat bb41 men ansåg den alldeles för stor för min handled. 36mm känns dock fantastiskt!
bb41 som referens på min handled:
Stort Grattis! Grym dinka, talar av egen erfarenhet. Kör min på ett Sailcloth i helsvart från Royal Straps
Tack! Va in o kikade på RS o Sailcloth såg riktigt fina ut. Skulle även kunna passa med svart/grå Tack för tipset!
Inte dum den där-Impulsköp
Inte dum den där
Hmmm, not really sure what you mean, if you mean what´s included when you purchase a brand new Rolex I would say all of the above is included..Hi guys, I think this is the right place to ask this kind of question.
From the Rolex veterans, which is part of a brand new Rolex Datejust 2019, the following is something else:
1) Presentation box;
2) Product brochure;
3) Warranty card; and
4) Green tag.
You mean what is inculded in when you purchase an new Rolex from AD?Finns det något annat med?
Knep denhär idag blir ingen paketöppning eftersom jag tog den direkt på armen. Klart lyft med jubilelänk tycker jag. Särskilt komfortmässigt, grymt bekväm
Stort tack till nymans ut för grym service som alltid !
TackarGrattis mannen...
Grattis!Knep denhär idag blir ingen paketöppning eftersom jag tog den direkt på armen. Klart lyft med jubilelänk tycker jag. Särskilt komfortmässigt, grymt bekväm
Stort tack till nymans ut för grym service som alltid