Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Börjar själv bli riktigt sugen på en panna!Panerai PAM232 inköpt av en medlem här på KS...![]()
![]()
![]()
Fanfar! Gratulerar till den.Panerai PAM232 inköpt av en medlem här på KS...![]()
![]()
![]()
Fet, grattis!
Tog en liten tripp till huvudstaden i förmiddags. Med på armen var..
![]()
Mötte upp en trevlig herre vid namn masterkiller och gjorde en bytesaffär. Efter genomförd affär tog vi en liten tripp till Rob Engström eftersom jag inte tidigare hade besökt vår forumsponsor. Blev inte besviken och den trevlige säljaren Marcus rockade en riktigt fin day-date!
Sen var det snabbt till tåget hem igen.
Så vad är det jag har bytt till mig?? De flesta av er kan säkert gissa...
![]()
Jomenvisst var det en Hublot
![]()
Lite fler bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och så ett WS!
![]()
Jag är riktigt nöjd! Känns kul att testa något lite mer annorlunda. Stort tack till masterkiller för en smidig och trevlig affär.
PS. Tågresan hem spenderades till största del stirrandes på klockan. DS.
Du byter bort en grym klocka, men mot en riktigt spännande ersättare! Grattis till er båda!Tog en liten tripp till huvudstaden i förmiddags. Med på armen var..
![]()
Mötte upp en trevlig herre vid namn masterkiller och gjorde en bytesaffär. Efter genomförd affär tog vi en liten tripp till Rob Engström eftersom jag inte tidigare hade besökt vår forumsponsor. Blev inte besviken och den trevlige säljaren Marcus rockade en riktigt fin day-date!
![]()
![]()
Lite fler bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och så ett WS!
![]()
Jag är riktigt nöjd! Känns kul att testa något lite mer annorlunda. Stort tack till masterkiller för en smidig och trevlig affär.
sicken fet en! Grattis!Här kommer senaste inköpet. Oris TT1 Titan Diver Chrono 1000M 47mm. Byggd som en stridsvagn helt i titan. Maffigare än jag hade förväntat mig men i positiv meningTyvärr inte dom bästa bilderna.
![]()
![]()
Tog en liten tripp till huvudstaden i förmiddags. Med på armen var..
![]()
![]()
![]()
Lite fler bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och så ett WS!
![]()
Omväxling förnöjer, grattis till den.Tog en liten tripp till huvudstaden i förmiddags. Med på armen var..
![]()
![]()
![]()
Lite fler bilder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och så ett WS!
![]()
Tack! Bara att slå till!Grattis! Börjar själv bli riktigt sugen på en panna!
Du byter bort en grym klocka, men mot en riktigt spännande ersättare! Grattis till er båda!![]()
Var faktiskt påväg att lägga ett bud på den, så jag håller med!Suben är verkligen grym! Blir säkert en snart igen. Men kul att testa Hublot![]()
Jomenvisst var det en Hublot![]()