Var faktiskt påväg att lägga ett bud på den, så jag håller med!
Sätter upp dig på listan att kontakta vid försäljning då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var faktiskt påväg att lägga ett bud på den, så jag håller med!
Do it!Sätter upp dig på listan att kontakta vid försäljning då
Äntligen har den landat på min handled, stort tack till Daniel på Rob Engström som "tog hand om mig"
Fan vad skoj! Stort grattis till den, slit den med hälsan.Äntligen har den landat på min handled, stort tack till Daniel på Rob Engström som "tog hand om mig"
Äntligen har den landat på min handled, stort tack till Daniel på Rob Engström som "tog hand om mig"
Grattis, urläckerEtt paket kom från Japan
Breitling Chronomat 769 från 1945!
Nytt band på.
Jag efterlyste en GMT, och nexus levererar. Behövde inte tänka två gånger när jag såg den på riktigt
TackGrattis , Glycine är aldrig fel. Snygg!
Ett paket kom från Japan
Breitling Chronomat 769 från 1945!
Nytt band på.
Tjena, första inlägget här. Har kollat runt några månader nu på vad det skulle inhandlas för finklocka och valet har stått mellan någon IWC modell eller Rolex Submariner eller Explorer II. Det här med att välja klocka och titta på bilder på nätet har tagit enormt mycket tid (ja jag menar enormt mycket tid, har knappt kunnat tänka på något annat). Om inte blev det bättre av att hitta in på det här forumet . Nåja efter att ha hittat en fin klocka på Chrono24 och kollat omdöme om en handlare här på forumet sköt jag iväg en slant till Italien och Riccardo på Show Commerce. Jag gjorde en överföring till deras bankkonto på tisdagseftermiddagen och hämtade min klocka hos DHL på torsdag eftermiddag!
Väl inpackad...
...låg en IWC låda...
Som innehöll en...
IW377701
Efter att ha burit klockan en dag nu är jag bara mer och mer nöjd. Jag var lite orolig att jag skulle tycka att diametern på 43 mm och höjden på 15mm skulle vara lite stort men den känns riktigt bra!
I övrigt kan jag rekommendera Show Commerce, bra pris och snabb leverans. Och klockan levererades givetvis med signerat certifikat.
Hoppas att tråden håller rätt nivå nu...
Jag gillar den där baksidan, men jag är iofs alltid svag för bakdelarna.. Grattis!
Yes, underbart. Grattis!Väntan är över
Denna box kom med posten i dag:
Har länge varit sugen på en Certina...
Närmare bestämt en grå DS1 Day-date. Så när denna dök upp på K&S bestämde jag mig för att slå till.
Handledsbilden, den obligatoriska! (Supersnygg mörkgrå sunbursttavla samt snyggaste placeringen av dag och datum!) Nu ska jag bara leta upp en länk så kommer detta att bli en keeper.
Certina DS1 Day-date.Vad heter den modellen? Grym klocka!