almeyero
Silver
Köpte en lätt begagnad Certina ds-1 Day-Date idag. Oförskämt nöjd.
En sån måste jag haffa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis.Denna box kom med posten i dag:
Har länge varit sugen på en Certina...
Närmare bestämt en grå DS1 Day-date. Så när denna dök upp på K&S bestämde jag mig för att slå till.
Handledsbilden, den obligatoriska! (Supersnygg mörkgrå sunbursttavla samt snyggaste placeringen av dag och datum!) Nu ska jag bara leta upp en länk så kommer detta att bli en keeper.
Stort grattis till en riktigt fin klockaVäntan är över
Grattis till en riktigt ball vintage bratteEtt paket kom från Japan
Breitling Chronomat 769 från 1945!
Nytt band på.
Klart du ska ha en! Grym klocka.En sån måste jag haffa!
Grattis till klockan och välkommen hit! Min första riktiga var också en speedy.Fick hem min första "riktiga" klocka i veckan, en Omega speedmaster. Med det gör jag även mitt första inlägg!
Grattis till Speedyn och välkommen in i kuddrummet.Fick hem min första "riktiga" klocka i veckan, en Omega speedmaster. Med det gör jag även mitt första inlägg!
Fick hem min första "riktiga" klocka i veckan, en Omega speedmaster. Med det gör jag även mitt första inlägg!
Fick hem min första "riktiga" klocka i veckan, en Omega speedmaster. Med det gör jag även mitt första inlägg!
Fantastiskt fin! Den får du gärna posta fler bilder på.Fick hem klocka nr 2(9411/0-76) i dagarna och är nu på jakt efter ett schysst mocka rem till denna! Några tips?
Håller med, mer pics på den snarast.Fantastiskt fin! Den får du gärna posta fler bilder på.
Mockastraps hittar du bland annat här Singular Straps.
Alltid najs med ordning och reda. Snyggt.Idag anlände en ny klockbox. Nu kan jag äntligen ha samlingen samlad.
Fick hem klocka nr 2(9411/0-76) i dagarna och är nu på jakt efter ett schysst mocka rem till denna! Några tips?
Fan vad skojigt! Stort grattis till en klassiker!
Grattis till migsjälv! Är så galet uppspelt här hemma nu. Efter lång vånda fram och tillbaka kunde jag äntligen komma till insikt vad som skulle kännas bra att lägga slantarna på.
Fan vad skojigt! Stort grattis till en klassiker!
Har en nära vän som haft sin i en vecka drygt, han är tok nöjd!Ja verkligen en klassiker. Kollar på den stup i ett och tänker "shit alltså, det började redan 1957 och nu är den här, typ"