Ja det är den =)
Bara att gratulera! Försökte intala mig själv att den va "för bra för att vara sann" men nu är ångesten ännu större att man inte var snabbare själv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är den =)
Idag anlände en ny klockbox. Nu kan jag äntligen ha samlingen samlad.
Förbaskat snygg!!
Grattis till migsjälv! Är så galet uppspelt här hemma nu. Efter lång vånda fram och tillbaka kunde jag äntligen komma till insikt vad som skulle kännas bra att lägga slantarna på.
Det blev en Seiko Sarb065 Coctail time
Grattis och välkommen hit!Idag kom äntligen min första Omega "hem". Det blev en Seamaster 212.30.41.20.01.003 som jag är riktigt nöjd med.
Jag är även ny på forumet och har spenderat några sena kvällar med att botanisera i alla intressanta trådar. Den samlade kunskapen på Klocksnack.se är verkligen enorm.
Skitsnygg! Grattis!Det blev en Seiko Sarb065 Coctail time
Idag kom äntligen min första Omega "hem". Det blev en Seamaster 212.30.41.20.01.003 som jag är riktigt nöjd med.
Jag är även ny på forumet och har spenderat några sena kvällar med att botanisera i alla intressanta trådar. Den samlade kunskapen på Klocksnack.se är verkligen enorm.
Nu är man officiellt med i Rolex-klubben!
Tack broder, känns så jävla bra!Haha grattis broder!
Tack som f*n. Har törstat efter denna ett bra tag nu!Gratulerar!
Bra val, snygg!!!Man ska göra som man tänkte från början ...
Var sugen på en vit Explorer II'a i somras men kunde inte bestämma mig för den äldre eller nyare modellen. Startade till och med en tråd för att få hjälp:
https://klocksnack.se/threads/vilken-rolex-explorer-ii-skulle-du-välja-hilfe.26873/
Det lutade till slut mot den nya, men det var lögn att hitta en att prova, då jag (och fler med mig) var lite skeptisk till storleken. Fegade ur och gick på den här istället:
https://klocksnack.se/threads/game-resumed-paketöppning.29356/
Det där gnagande suget ville inte släppa, så när ett bra tillfälle dök upp i veckan högg jag osett och oprovat. Nu avplastad och länkjusterad (suddgummi innanför länklåset i fredagstråden ... ) kommer här lite bilder, taget i det näst intill obefintliga dagsljuset:
Är jag nöjd då? Jotack ! Storleken var definitivt inget att vara orolig för, då den inte är så hög och den fasta ringen lutar utåt. Bär mindre än sina 42mm med andra ord. Nu gäller det bara att vänja sig vid bubblan ...
Avslutar med "Brothers in Lume":
Bra styrt, gratulerar bro!Nu är man officiellt med i Rolex-klubben!
Thanks! Nu är det dags att fira!Bra styrt, gratulerar bro!
Och vilken klubb sen. Stort grattis!Nu är man officiellt med i Rolex-klubben!
Jag har hört att det är den bästaOch vilken klubb sen. Stort grattis!
Man ska göra som man tänkte från början ...
Var sugen på en vit Explorer II'a i somras men kunde inte bestämma mig för den äldre eller nyare modellen. Startade till och med en tråd för att få hjälp:
https://klocksnack.se/threads/vilken-rolex-explorer-ii-skulle-du-välja-hilfe.26873/
Det lutade till slut mot den nya, men det var lögn att hitta en att prova, då jag (och fler med mig) var lite skeptisk till storleken. Fegade ur och gick på den här istället:
https://klocksnack.se/threads/game-resumed-paketöppning.29356/
Det där gnagande suget ville inte släppa, så när ett bra tillfälle dök upp i veckan högg jag osett och oprovat. Nu avplastad och länkjusterad (suddgummi innanför länklåset i fredagstråden ... ) kommer här lite bilder, taget i det näst intill obefintliga dagsljuset:
Är jag nöjd då? Jotack ! Storleken var definitivt inget att vara orolig för, då den inte är så hög och den fasta ringen lutar utåt. Bär mindre än sina 42mm med andra ord. Nu gäller det bara att vänja sig vid bubblan ...
Fick hem klocka nr 2(9411/0-76) i dagarna och är nu på jakt efter ett schysst mocka rem till denna! Några tips?
Underbar Dinka, var det den som låg på blocket i veckan?
Nu är man officiellt med i Rolex-klubben!
Fick idag hem min riktiga första klocka
Grattis till första "riktiga" klockan.Fick idag hem min riktiga första klocka