Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beställde i fredags, betalade i söndags och idag kom leveransen. Snabbt jobbat, hann inte ens få ångest av att vänta
Väldigt nöjd med den måste jag säga. Precis lagom mycket guld för min smak. Gummiremmen är tunn och fin kompletteras kanske med ett läder eller liknande över tid.
Kan hålla med dig, har haft en strikt 40mm gräns länge. Men tänkte att gamla seamaster var 41 och kändes inte större än en Rolex Gmt som är 40(haft båda) så det var värt ett test. Nu när den kom så känns den inte så stor, kanske gummit istället för länk gör att den känns mindre? Seamasterlänken smalnar inte heller av vilket gör att den känns stor tycker jag.Så fet! Hade önskat de gjort den i 37-40mm :/
Cool! Inte ofta en Seiko är limiterad så snävt.PAKET!! Seiko Presage "Blue Planet Cocktail" Limited Edition med ref. SRPC45J1.
Limiterad till 350 ex varav min är 220/350.
Grattis, snyggaste klocka jag sett på lääänge!!Beställde i fredags, betalade i söndags och idag kom leveransen. Snabbt jobbat, hann inte ens få ångest av att vänta
Väldigt nöjd med den måste jag säga. Precis lagom mycket guld för min smak. Gummiremmen är tunn och fin kompletteras kanske med ett läder eller liknande över tid.
Vilken underbar blå färg! Posta gärna mer av den i nån passande tråd.PAKET!! Seiko Presage "Blue Planet Cocktail" Limited Edition med ref. SRPC45J1.
Beställde i fredags, betalade i söndags och idag kom leveransen. Snabbt jobbat, hann inte ens få ångest av att vänta
Cool, när du tröttnat är jag intresserad.Idag blev den en unboxing i skolan med @Hampus J och några andra från klassen. Plockade upp denna för 900kr vilket är ju toppen enligt mig. Lite quirky klocka med cyklop klockan 4, helium valve och GMT. Lumen är ok men för 900kr kan man inte begära mer. Sen @Olof Boman som försökte komma med på bild...
Sedan när man kom hem var det ytterligare ett till paket. Lite bergeon verktyg precis i tid för att göra lite länkjustering på nya klockan
Riktigt fina de där! Grattis.PAKET!! Seiko Presage "Blue Planet Cocktail" Limited Edition med ref. SRPC45J1.
Elegant. Vacker i all sin enkelhet. Grattis!
Trippelöppning från AD, måste ha varit snäll i år
Köpte en ny klocka den 1: e Januari, hämtade ut den idag. Squale 1545 GBRC
Jag köpte den av en på Ks, den är beställd på gnomos.Snyggt! Får man fråga var du beställde den?
Två redigt stilrena, fint!
SBDA001
SRPB49K1
Den där är riktigt bra! Snyggaste pepsin någonsin och sitter väldigt skönt på handleden. Jag köpte en som returnerades p.g.a. lite problem med GMT-visaren men jäklar vad sugen man blir på en ny varje gång någon postar bilder på sin.Alltid bra att börja året med något nytt
Tack riktigt nöjd!Två redigt stilrena, fint!
Snyggt! Grattis Roligt att se att du fann en som du slog till på. Men jag vet inte riktigt vilket annat band som kan tänkas bli snyggt?Beställde i fredags, betalade i söndags och idag kom leveransen. Snabbt jobbat, hann inte ens få ångest av att vänta
Får testa sig fram med band tänker jag. Men vad tror ni om svart läder?Snyggt! Grattis Roligt att se att du fann en som du slog till på. Men jag vet inte riktigt vilket annat band som kan tänkas bli snyggt?
Läder och dykare känns liksom fel. Svart NATO funkar nog. Ett band får inte vara så blankt för den här klockan.Får testa sig fram med band tänker jag. Men vad tror ni om svart läder?
Så sjukt bra att den får handledstid, det är den värd!
Trefvligt! Och en liten bonus med Speedmaster Pro-lådan i bakgrunden.Såja äntligen tillbaka med Turtle efter sålt min kära willard033
Givetvis slängde jag på ett flaxars nytt Dalp1!
Tack! Japp speedy lådan har nämligen en liten spot riktad mot sig just där, perfekt för klockbilderTrefvligt! Och en liten bonus med Speedmaster Pro-lådan i bakgrunden.
Det här DAL1BP, är det stor skillnad mot originalbandet? jag tycker det vanliga är skönt, men jag ser att det du bytte till är mattare, är det mer som ett resinband? eller mer gummi än silikon på något sätt?