Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Galet vacker pjäs det där! Det vet du att jag tyckerHappy days!
Efter två veckors väntan efter köp fick jag äntligen lägga labbarna på mitt senaste förvärv till Certina-familjen
Har letat efter den här klockan rätt länge så känner mig så jäkla nöjd just nu
Känner mig blåst på konfekten! Känns oväntat mycket otillfredsställande.Den tilltänkta sommarklockan packas upp Känner jag mig själv rätt så kommer säker en till...
Som ny medlem på detta underbara klockforum så försöker jag följa och respektera reglerna. Som trådrubriken lyder så har jag postat bilder på paketöppning och kanske tänjt lite på reglerna då man ser lite av länkenKänner mig blåst på konfekten! Känns oväntat mycket otillfredsställande.
Ingen fara. Blev lite snopen bara.Som ny medlem på detta underbara klockforum så försöker jag följa och respektera reglerna. Som trådrubriken lyder så har jag postat bilder på paketöppning och kanske tänjt lite på reglerna då man ser lite av länken
Skämt åsido, bild på klockan kommer i Tag heuer tråden
Ha en riktigt härlig kväll!
Ser väldigt cool ut! Grattis! Monstruöst stor, men cool!För ett tag sen utförde jag en bedrift som jag var både nöjd och stolt över. Jag tyckte att jag borde ge mig något fint för att påminna mig om händelsen och ville ha något coolt och kraftfullt. Jag började längta efter en sån här som jag hade på en passaround här på KS för ett tag sen. Den var både cool och kraftfull.
Men sen läste jag passaround-tråden och mindes att även om den var cool så var den rätt besvärlig. Jag letade vidare och kollade på flera stencoola modeller men tyckte inte de var så coola att jag ville ge vad de kostade.
Då såg jag den här, vårljus och stor. Kvinnlig och fin. Den skulle jag ha.
Sagt och gjort. På lunchen marcherade jag bort till min lokale klockdealer och fick omedelbar hjälp. Och vilken hjälp!
Det var nog inte en enda G-shock som blev oklämd under min sejour. Jag hade mycket trevligt och där, i ett skåp, fanns den som sedan blev min. Just det exemplaret var kraftigt rabatterat och den behövde solljus för att fungera. Det sistnämnda är något den delar även med mig.
Vid hemkomst hade mina tidigare Casios hört att de skulle få en ny kompis.
När småcasiorna förstod att det var en G-shock dröp de av.
När de fyrkantiga förstod att det var en rund förvann även de.
Tillslut var det bara de runda kvar.
Tadaa! En Rangeman. Purple men in the sunset är det tveksamma namnet på modellen. Eller var det Men in purple sunset? Lanserades 2015 och har nu hamnat hos mig. Vi ska nog trivas ihop.
Jag blir i alla fall glad varje gång jag ser den.
Grattis! Bra historia. Rangeman är en mycket bra modell!För ett tag sen utförde jag en bedrift som jag var både nöjd och stolt över. Jag tyckte att jag borde ge mig något fint för att påminna mig om händelsen och ville ha något coolt och kraftfullt. Jag började längta efter en sån här som jag hade på en passaround här på KS för ett tag sen. Den var både cool och kraftfull.
Men sen läste jag passaround-tråden och mindes att även om den var cool så var den rätt besvärlig. Jag letade vidare och kollade på flera stencoola modeller men tyckte inte de var så coola att jag ville ge vad de kostade.
Sagt och gjort. På lunchen marcherade jag bort till min lokale klockdealer och fick omedelbar hjälp. Och vilken hjälp!
Det var nog inte en enda G-shock som blev oklämd under min sejour. Jag hade mycket trevligt och där, i ett skåp, fanns den som sedan blev min. Just det exemplaret var kraftigt rabatterat och den behövde solljus för att fungera. Det sistnämnda är något den delar även med mig.
Tadaa! En Rangeman. Purple men in the sunset är det tveksamma namnet på modellen. Eller var det Men in purple sunset? Lanserades 2015 och har nu hamnat hos mig. Vi ska nog trivas ihop.
Mumastern (GWG1009) är ju mycket större, och lite krånglig att konfigurera med kronan.Ser väldigt cool ut! Grattis! Monstruöst stor, men cool!
Grattis, den var riktigt tuff!För ett tag sen utförde jag en bedrift som jag var både nöjd och stolt över. Jag tyckte att jag borde ge mig något fint för att påminna mig om händelsen och ville ha något coolt och kraftfullt. Jag började längta efter en sån här som jag hade på en passaround här på KS för ett tag sen. Den var både cool och kraftfull.
Var hittade du den? Jag har själv haft ögonen öppna.En liten hipsterklocka. Men lite roliga funktioner
Knep den på ebayVar hittade du den? Jag har själv haft ögonen öppna.
Tack. Den är enligt uppgift 54 mm bred och 18 mm hög men den bärs mindre.Ser väldigt cool ut! Grattis! Monstruöst stor, men cool!
Ja, den här känns lite nättare men är inte helt intuitiv när man ska ställa och kalibrera och greja med den. Men rolig är den.Mumastern (GWG1009) är ju mycket större, och lite krånglig att konfigurera med kronan.
Oj, jag har aldrig haft nåt så stort. Vad finns det för fräna funktioner i en sån förutom att den visar tid?Tack. Den är enligt uppgift 54 mm bred och 18 mm hög men den bärs mindre.
Oj, jag har aldrig haft nåt så stort. Vad finns det för fräna funktioner i en sån förutom att den visar tid?
Haha, jag förstår. Mudmastern såg ju frän ut den med. Låter iaf på namnet som att den är tänkt för smutsiga tillställningar. Såg väldigt cool ut på din bild.och de där funktionerna är mer tuffa än lättanvända. På den här modellen alltså.