Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite lätt avis blir jag!!! Grattis!Ingen pkt öppning, men ny klocka.
Man ler lite när sekund visaren stannar! 58 sekunder verk
Mondaine stop2go backlight
Mm. End linksen alltså... Glapp deluxe.Utifrån bilderna får man kanske inte så mkt rolex-känsla, men om du (och den lokala marknaden) är nöjd så är det väl bra.
Bild?HMT är speciellt och jävligt coolt så länge man får en omoddad. Har själv en Sona men bärs dock aldrig pga det inte är min stil riktigt.
Finns för övrigt en HMT tråd här
Hade visst fel, var hundra på att det fanns en tråd men hittar inte den..
Mechanical Hand wound, Automatic, Quarts, the Braille, the Skeleton Watch, Pocket Watch- each a true masterpiece in its class.
Issued!Bifogar en bild på min indiska "rolex"
Om man blev issued den där så är är man nog ganska rökt, syns ju från mils avstånd!Issued!
LänkenFick hem några nya natoband från cheapestnatostraps idag. Beställde tre elastiska och två deluxe seat belt. Mycket nöjd! Ska bara klura ut vilket som ska få börja på klockan..
Denna blir snyggare för varje gång jag ser den. Grattis.
Den är farligt fin!
Grymt snygg!
Cool! Kul att se att du använder knivenSlog till på en Seiko 5, väldigt cool. Gottigt bonetto sitter på. Nu ska det letas efter en PVD-länk, några tips på vart man kan hitta en sådan?
När man köper en kniv för 500kr bara för unboxings så kan du vara säker på att jag kommer använda den vid varje tillfälle som presenteras.Cool! Kul att se att du använder kniven
Haha ja det kan jag tänka mig. Den kommer räcka till många unboxings den därNär man köper en kniv för 500kr bara för unboxings så kan du vara säker på att jag kommer använda den vid varje tillfälle som presenteras.
fan så snyggt!Fick hem några nya natoband från cheapestnatostraps idag. Beställde tre elastiska och två deluxe seat belt. Mycket nöjd! Ska bara klura ut vilket som ska få börja på klockan..