Fripped
Basic
Wow, vilken känsla det måste vara! GrattisTvå års väntan är över
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, vilken känsla det måste vara! GrattisTvå års väntan är över
Hämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?
Grattis!Wow, vilken känsla det måste vara! Grattis
Riktigt fin. Men minns jag fel eller sålde du inte en 103a nyligen?Vab-dag. Hämtade paket.
Paketet.
Välpaketerat!
Willys. Där ser man!
Och extra presenter!
En skön syn!
Så fin! Så härlig. Så Sinn!
Orkade inte justera länken. Slängde på ett canvas istället! Mmm ... Valjoux 7750, such a sweet feeling!
Jo, förra veckan. Ekonomiskt ostrategiskt. Men nu köpte jag en ny ändå. Saknade den så mycket ...Riktigt fin. Men minns jag fel eller sålde du inte en 103a nyligen?
Skall definitvt spana in den hos AD nästa gång jag är i SthlmJo, förra veckan. Ekonomiskt ostrategiskt. Men nu köpte jag en ny ändå. Saknade den så mycket ...
Wow!! Galen lådaKom idag. Frederique Constant FC 712.
Grattis! Samma ref som i filmen? Eller boken. Har läst den, men det var 15 år sen och det räknas upp 100-tals märkesprodukter.Efter mycket om och men är den äntligen här. Rolex Datejust 16013, American Psycho <3
Min motorola kamera är värdelös så slänger upp en lite mer smickrande bild i lyckoruset!
Tack så mycket. Jag tror att det ska vara exakt den som finns i filmen.... Detta baserar jag på "The Urban Gentry" som har ett par videor om klockan där en av dem visas upp som exakt likadan som den i filmen och det är exakt en sån jag har Både filmen och boken är för övrigt otroligt bra!Grattis! Samma ref som i filmen? Eller boken. Har läst den, men det var 15 år sen och det räknas upp 100-tals märkesprodukter.
Ser väldigt kompatibel ut med 80-talets börshajar!
Jag följer TGV, men inte hunnit/orkat se allt än. Får ta och kolla ikapp lite då.Tack så mycket. Jag tror att det ska vara exakt den som finns i filmen.... Detta baserar jag på "The Urban Gentry" som har ett par videor om klockan där en av dem visas upp som exakt likadan som den i filmen och det är exakt en sån jag har Både filmen och boken är för övrigt otroligt bra!
Gratulerar, en fin Breitling!Fredagsöppning! Ännu en dykare till samlingen
Breitling Superocean Heritage II 44mm.
Wow, superfin!! Och vilken häftig låda dessutom.Kom idag. Frederique Constant FC 712.
Jäkligt snygg låda måste jag säga!Kom idag. Frederique Constant FC 712.
Hämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?
Vilken föredrar ni?
Två års väntan är över
Om jag skulle satsa på en till Tudor skulle det nog bli en av dessa två. Svårt val.... men just nu inne på den högra!Hämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?
Lite mini-öppning. Tycker att en svart/gun metal Seiko 5 förtjänar en svart länk också.
Återigen paketöppnings-dags! Alltid lika trevligt
Haha det var inte alls tänkt.Nice touch med pepsiburken
Återigen paketöppnings-dags! Alltid lika trevligt
Tack. Den känns riktigt bra so far! Storleken blev perfekt också.Schysst! Grattis!