Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Återigen paketöppnings-dags! Alltid lika trevligt
Tack, jo man känner sig nästan lite som ett barn under julGrattis!
Visst är det kul med paketöppning? Man borde köpa fler billigare klockor för att få fler paketöppningar! Eller börja jobba i klockbutik och betalt för att paketöppna!
När jag jobbade som IT-tekniker i början på 00-talet tycker jag alltid det var roligt att öppna nya datorer, skrivare, servrar och tillbehör. Spelade ingen roll att det inte var till mig. Jag kan helt klart se mig själv jobba i klockbutik, om tillfället bjuds.Tack, jo man känner sig nästan lite som ett barn under jul
Det vore något men frågan är om det är lika roligt att öppna när man vet att de går till någon annan eller hamnar på lagerhyllan
Eller kanske satsa på paketöppningskarriär på youtube ? För det finns ju väldigt lite av det redan
Sök!När jag jobbade som IT-tekniker i början på 00-talet tycker jag alltid det var roligt att öppna nya datorer, skrivare, servrar och tillbehör. Spelade ingen roll att det inte var till mig. Jag kan helt klart se mig själv jobba i klockbutik, om tillfället bjuds.
Sjukt fin! Grattis!Hämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?
GrattisDags att testa ett nytt märke för mig. En klocka fick lämna och denna kom istället, tack @Zed för en smidig affär!
Den gröna DD... stort vill ha begär
BB58 men GMT är inte dum!Hämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?
Jäklar vad clean! Aldrig sett den tavlan förut?!Dags att testa ett nytt märke för mig. En klocka fick lämna och denna kom istället, tack @Zed för en smidig affär!
Stort grattis! Måste vara en härlig känsla!Första Rolexen på plats skön känsla!
Fantastisk Day-Date! Mycket avis!
Grattis! Och vad blir nästa?? För du har redan planerat eller hur??Första Rolexen på plats skön känsla!
Ja en fantastisk känsla!Stort grattis! Måste vara en härlig känsla!
Ja klart planer finns! Är sugen på en Daytona och en GMT. Och tittar man utanför Rolexfamiljen finns ju intresse av en Omega Speedmaster.Grattis! Och vad blir nästa?? För du har redan planerat eller hur??
Första Rolexen på plats skön känsla!
Tackar! Ja kändes som ett bra förstaköpStabil första också. Gratulerar!
Fin! Bra val.Sonen fick välja sin första klocka själv, självklart dög det inte med en digital. Nej, analog skulle den vara. Efter en veckas tålmodigt väntade kom äntligen:
En CASIO MQ-71-2B, 34mm, 50m WR och ± 20 sekunder per månad. Sitter som en smäck!
Dagen efter. "Vad hände?" "Ingen aning..."
Grattis!Rubrik: En lunch kan kosta så mycket mer än bara lunchmenyn
En trevlig lunch med Molle kan leda till följande:
Aha, en SÅN box!
Mer då?
Mycke pryttlar blir det, gillar den tokkompletta boxen
Fantastisk finish, min första GS!
Ger mig på ingenjörskonsten att korta en GS-länk:
Och lyckas!
Tack Molle för trevlig lunch och en otroligt välbevarad klocka, lovar att förvalta den väl
Tack för mig, trevlig kväll!
//W
Fast det finns ju även multicitat, du behöver inte spamma ner tråden som en dåre.Absolut, men om jag vill skriva så är väl det OK eller?
Absolut, men om jag vill skriva så är väl det OK eller?
Förvånande snyggt med svart länk!Lite mini-öppning. Tycker att en svart/gun metal Seiko 5 förtjänar en svart länk också.