Heimby
Basic
Tyckte själv att skillnaden mellan boetten och länken blev toppen pga att länken matchar med bezelnFörvånande snyggt med svart länk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte själv att skillnaden mellan boetten och länken blev toppen pga att länken matchar med bezelnFörvånande snyggt med svart länk!
Tar inte ADs av plasten om du handlar som privatperson?Efter en liten väntetid kom den äntligen! Eller, egentligen kom den i januari men den har varit sparsamt använd (därav lite plast kvar).
Har jag också hört att de ska göra. Dock inte på denna.Tar inte ADs av plasten om du handlar som privatperson?
Kan ju vara så att de ska göra det men inte alltid orkar, vill eller kommer ihåg allt.Har jag också hört att de ska göra. Dock inte på denna.
Snyggt!! Storlek?Jaha då blev suget för stort efter den kanske snyggaste dykaren på marknaden..?? Pratar så klart om Omega smp
Sålde min blåa keramiska i början av året och ersatte med en schysst Seiko Turtle som dock aldrig fick chansen utan åkte tillbaka inplastad o fin till Finland igen..
Nu är ordningen återställd och denna kommer jag inte släppa i första taget! En modern klassiker
Snyggaste Pannan IMHO!
Väldigt toolig. Ser ändamålsenlig ut. Och gummiband till. I kontrast till alla deras dykare som androgynt undrar om de egentligen är avsedda som finklockor på läderband.Snyggaste Pannan IMHO!
Kom ett paket igår som jag skall öppna i eftermiddag har inte haft tiden på min sida.
Höres alla happy klockare.
Snyggt! Det måste varit nått riktigt proffs som slagit in det där svarta knarklookalike-paketet.Öppnade paketet idag& är riktigt nöjd med denna i dessa tider...................
Du vet nog Vem det ärSnyggt! Det måste varit nått riktigt proffs som slagit in det där svarta knarklookalike-paketet.
Riktigt läcker GrattisEtt paket hade jag att hämta ut. Vad kan det vara?!
Hmm... den här lådan känner man igen
och någonting i den kan man ju hoppas...
En 116263 ”Thunderbird”. En klocka som gått mig helt under radarn, men som har en otroligt intressant historia bakom sig. Den här ska bli intressant att bära runt på.
Och sen obligatorisk wristshot på det..
Tack!Riktigt läcker Grattis
Snyggaste SMP modellen enligt migJaha då blev suget för stort efter den kanske snyggaste dykaren på marknaden..?? Pratar så klart om Omega smp
Sålde min blåa keramiska i början av året och ersatte med en schysst Seiko Turtle som dock aldrig fick chansen utan åkte tillbaka inplastad o fin till Finland igen..
Nu är ordningen återställd och denna kommer jag inte släppa i första taget! En modern klassiker
Den har onekligen sin charm! Gillar dock den senaste modellen skarpt, grym klocka.Snyggaste SMP modellen enligt mig
Tack! 41 mmSnyggt!! Storlek?
Vackert. Gratulerar!Idag kom det ett litet paket på posten från annan medlem här på forumet. En absolut favorit. Rolex 114060 från 2020
Tack. En fantastisk klocka enligt mig.Vackert. Gratulerar!
Grattis! Hur mycket fick du betala?Idag kom det ett litet paket på posten från annan medlem här på forumet. En absolut favorit. Rolex 114060 från 2020
Har du verkligen med det att göra?Grattis! Hur mycket fick du betala?
Det håller jag för mig själv för nu.Grattis! Hur mycket fick du betala?