Har du verkligen med att göra att han frågade ?Har du verkligen med det att göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du verkligen med att göra att han frågade ?Har du verkligen med det att göra?
det är skamsligt att berätta hur mycket mer än list man betalat för en populär rolex nuförtidenGrattis! Hur mycket fick du betala?
Idag landade detta paket =) Något större än vad jag är van vid men har redan börjat vänja mig
Tack! 41 mmGräsligt snygg, grattis!
Vilken storlek är det på den?
Grattis till en riktigt snygg klocka!Idag landade detta paket =) Något större än vad jag är van vid men har redan börjat vänja mig.
Harrods-varianten? Riktigt lyckad design. Grattis!Idag landade detta paket =) Något större än vad jag är van vid men har redan börjat vänja mig.
Snygg grattis! Är tavlan åt det mattare hållet?Idag landade detta paket =) Något större än vad jag är van vid men har redan börjat vänja mig.
Ja något mer matt än ex Rolex svarta tavlor men inte mycket.Snygg grattis! Är tavlan åt det mattare hållet?
Mycket snyggt.Idag har dagen kommit!
min Citizen Calibre 2100 AV0031-59A, en "Ron Swanson" har anlänt ifrån England.
jag är galet nöjd.
Riktigt grann den där!
Riktigt grann den där!
Grattis! Skulle jag ha en Rolex till så står nog den där överst på listan!
En jäkligt fin felpostfelpost
Det är en Seagull 1963 homage. Väldigt rolig och fin modell med intressant historia: https://wornandwound.com/review/a-look-at-the-seagull-1963/Väldigt fin, vad är detta för rolig pjäs?
Hoppsan, bilden blev kvar. Ja, jag var riktigt risigt trött igårEn jäkligt fin felpost
Tack!! Precis som @Remofflan skrev så är det en Seagull. Beställde den ny från watchunique men dyker ibland upp på köp & sälj här på KS. Riktigt nöjd med köpet.Väldigt fin, vad är detta för rolig pjäs?
mycket vass, är det roulette?
Verkligen, finns tyvärr inte till 41mm... haft det på mina 36or som passerat och det är sjukt nice Add-on!mycket vass, är det roulette?
Grattis! Skulle jag ha en Rolex till så står nog den där överst på listan!
Grattis! Jag ska förhoppningsvis också äga en i framtiden. Var det lång väntelista?
Grattis! Jag ska förhoppningsvis också äga en i framtiden. Var det lång väntelista?