Wrapit
Basic
Grön av avundDen efterlängtade gröna besökaren är redan hemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grön av avundDen efterlängtade gröna besökaren är redan hemma.
Frän! Sitter perfekt på dig!Sålde en klocka och då kan man ju köpa en ny Vid lunchtid pinglade telefonen till, en kvart senare var paketet uthämtat:
Den har snurrat ett tag i tanken och nu när en klocka lämnade fanns det plats.
En Citizen Promaster, 34 mm . En dykarklocka i rätt storlek utan diamanterMed Eco-drive urverk vilket innebär att den drivs av solljus. Hur häftigt som helst!
Den fick hänga med på AW i solig park.
Knappt mörkt men redan mycket lume!
Det var allt för idag
Jovars, absolut märkesentusiastvarning, men jag tror de flesta av oss vill se klockan/-orna istället för spännen .
Pluspoäng när man packar upp den nya klockan med matchande märke på handleden (men det kanske är rutin i det här forumet?)
Klassiker, very najs!! Är det 36an förmodar jag?Efter ett par veckors väntande kom den äntligen!
Tack! Det stämmer bra, 36mmKlassiker, very najs!! Är det 36an förmodar jag?
Ser fin ut, vad är det för årgång?Efter ett par veckors väntande kom den äntligen!
Tack! Från 2008 så med graverad rehautSer fin ut, vad är det för årgång?
Haha faktiskt omedvetet, måste ge den lite tid innan den fick åka iväg till fördel för ett annat märke
Pluspoäng när man packar upp den nya klockan med matchande märke på handleden (men det kanske är rutin i det här forumet?)
Riktigt clean! En sån skulle man gärna äga en vacker dag.Den efterlängtade gröna besökaren är redan hemma.
Fräsch tavla!-Den här asså Tack KM Fältöversten för bra service och blixtsnabb leverans
Satan vad snygg, vad får man ge för en sån där fräsig klocka ny?-Den här asså Tack KM Fältöversten för bra service och blixtsnabb leverans
Satan vad snygg, vad får man ge för en sån där fräsig klocka ny?
Aha, kanske ska höra av mig till en Seiko AD för den var ruggigt snygg!-Tack Den listar på 15K, men det går nog säkert att få lite rabatt
-Den här asså Tack KM Fältöversten för bra service och blixtsnabb leverans
Snygg och grattis till fin klocka! Det blå ankaret följer det med som (tidigare?) till Submariners?-Den här asså Tack KM Fältöversten för bra service och blixtsnabb leverans
Snygg och grattis till fin klocka! Det blå ankaret följer det med som (tidigare?) till Submariners?
Tjusigt medLängesedan man körde en öppning i denna tråd..