Grattis! Riktig trevlig pjäsDenna har saknats i min samling men inte nu längre...
En vintage LeCoultre Memovox
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Riktig trevlig pjäsDenna har saknats i min samling men inte nu längre...
En vintage LeCoultre Memovox
Riktigt cool!Några månaders väntan är över!
Tack! Extremt nöjd, förutom att kronan är extremt svår att hantera. Utöver det är den toppen!Riktigt cool!
Okej, tack för informationen. Är lite sugen på en själv. Skulle du rekommendera den?Tack! Extremt nöjd, förutom att kronan är extremt svår att hantera. Utöver det är den toppen!
Riktigt härlig dinka!Min första paketöppning så ha överseende med det undermåliga ljuset
Tavlan ser mycket trevlig ut, skulle gärna se fler bilder i solljus! Vilken ref är det?Då var det dags igen!
Otrolig tavla!
Ska försöka ta lite bilder på lunchen, sarx047Tavlan ser mycket trevlig ut, skulle gärna se fler bilder i solljus! Vilken ref är det?
Vackert! Stort grattis!Det kom ett paket!
GrattisFick detta för cirka en månad sen, kom på att jag måste göra en obligatoriskt paketöppning!Nu börjar det bli spännande!Äntligen får jag hålla i klockan som gjorde mig intresserad av exakt allt som har med ett urverk att göraKan inte vara nöjdare, den sitter perfekt på min plockepinn handled. Denna klocka betyder otroligt mycket för mig på många olika plan. Känner mig redigt nere i omega träsket nu
Fan vilka härligt blåa nyanser det var på dom!
Som gjutet! Grymt fin klockaVerkligen! Och jag tror jag hittat natot som passar bezelringen bäst
Riktigt schysst! Gillar dom diskret lodräta linjerna i tavlan.Då var det dags igen!
Otrolig tavla!
Absolut! Vet inte hur det är med tillgängligheten på modellen med den här tavlan då den är gjord i 50 ex men de har ju flera riktigt sjyssta med den boetten i sitt ordinarie sortimentOkej, tack för informationen. Är lite sugen på en själv. Skulle du rekommendera den?
Tackar! Känns helgjuten faktisktRiktigt härlig dinka!
Ok, tack så mycket!Absolut! Vet inte hur det är med tillgängligheten på modellen med den här tavlan då den är gjord i 50 ex men de har ju flera riktigt sjyssta med den boetten i sitt ordinarie sortiment
Ja men det blev en sådan ändå, grattisUndra vad det här är?......en Captian Willard!Obligatoriskt handledsskott: