Ja jag försökte spara några laxar och gå för en King Turtle men habegär fanns kvar så köpte klockan jag faktiskt ville ha från första början Stort tack!Ja men det blev en sådan ändå, grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag försökte spara några laxar och gå för en King Turtle men habegär fanns kvar så köpte klockan jag faktiskt ville ha från första början Stort tack!Ja men det blev en sådan ändå, grattis
Helt rätt, brukar ju bli så förr eller senare. Nu är du redo för sommaren, bara stt slänge på nåt härligt gummi eller så Slutade även med Seiko för min del, som jag verkligen tror kommer bli min ”sommarbeater”!Ja jag försökte spara några laxar och gå för en King Turtle men habegär fanns kvar så köpte klockan jag faktiskt ville ha från första början Stort tack!
Jajemän! Våffla från Uncle Seiko redan beställt!Helt rätt, brukar ju bli så förr eller senare. Nu är du redo för sommaren, bara stt slänge på nåt härligt gummi eller så Slutade även med Seiko för min del, som jag verkligen tror kommer bli min ”sommarbeater”!
Snyggt där, kommer bli perfekt!Jajemän! Våffla från Uncle Seiko redan beställt!
Vad kul, det har jag missat! Vad exakt blev det?
Den där spanade jag också in! För det var den från K&S va? Tok-snygg!!Snyggt där, kommer bli perfekt!
Ja det var ju du som lurade på mig Seiko Det blev en Seiko Astron.
Ja men precis, den har väl sålts här på KS 2-3 gånger nu. Håller med dig, fastnade verkligen för utseendet och kvaliteten är riktigt bra måste jag säga! Klart positivt överraskad. Kanske blir min inkörsport in i Seiko-världenDen där spanade jag också in! För det var den från K&S va? Tok-snygg!!
Jag köpte min första Seiko runt 2016 och sedan dess har det bara gått utför. Skulle uppskatta att jag ägt >15 stycken sedan dessJa men precis, den har väl sålts här på KS 2-3 gånger nu. Håller med dig, fastnade verkligen för utseendet och kvaliteten är riktigt bra måste jag säga! Klart positivt överraskad. Kanske blir min inkörsport in i Seiko-världen
Vad är i påsen?
Vad är i påsen?
Du begriper väl att man inte postar såna bilder??? Väntar med spänning
Du begriper väl att man inte postar såna bilder??? Väntar med spänning
Mycket bra!! Skitsnygg på ren svenska. Om ni ursäktar språket
Oj vad snygg! Gillar den skarpt och stort grattis!
Mycket bra!! Skitsnygg på ren svenska. Om ni ursäktar språket
Oj vad snygg! Gillar den skarpt och stort grattis!
Den där tavlan ser ut som en miljon
jävlar vad snygg!!!!Sommarklocka nr 2 inne
Måste vara bland dom finaste tavlorna! I alla fall i solen Stort grattis!
Snygg, congratsBlev ett nytillskott idag!
Trevligt att stifta bekantskap med nya märken.
Frederique Constant Highlife
Måste vara bland dom finaste tavlorna! I alla fall i solen Stort grattis!
Wow läckert!
Tyvärr är PRX powermaticen försenad ut till butik så den kommer senare - men mutan till frugan dök upp iaf. Nu kan hon ju inte säga något om man råkar köpa nån klocka till
Dubbel paketöppning idag. Inte klockor men band