Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså...det är någonting speciellt med en dykare med röd bezelBlev en Tudor hos Erikson i måndags. Som vanligt trevlig och kunnigpersonal i butiken.
Håller helt medAlltså...det är någonting speciellt med en dykare med röd bezel
Snyggt! Paris hehe, ja det är nog en återanvänd förpackning från en bandleverans.Vafalls??
Ett paket...från Paris?
En OW, har snurrat runt lite här på forumet och nu kom den till mig från @R.Capac
Fick dock hoppa upp på ett sånt där modearmband från Italien istf orginalbandet.
Håller med och alltid roligt med lite udda fåglar som inte tillhör någon stor koncern. Natobandet gick däremot bort direktOllech&Wajs har några trevliga klockor i sin kollektion
Helt rätt val, bort med natobandet. Snyggt!!Håller med och alltid roligt med lite udda fåglar som inte tillhör någon stor koncern. Natobandet gick däremot bort direkt
Rakt ner i bandsalladen.
Fantastisk färgsättning. Tycker nog att den passar året runtFredag och då kör vi paketöppning igen.
Tyvärr är ju som många vet sommaren över och denna får nog avvakta för att bli 2025 års sommarklocka.
Färgerna är fantastiska och kvalitén känns riktigt bra.
Mina damer och herrar låt mig presentera : Namica shirahama neo Tokyo.
Så fort jag såg information om denna nya produkt från Chopard ville jag ha den. Beställde i vår, fick idag. Chopard L.U.C XPS Forest Green i all ära.Tavlan ser riktigt schysst ut
Schysst! Nästan lika stor diameter som en Panerai eller?Ibland kommer det större paket!
En marin Poljot kronometer med urverk tillverkat 1962!
Schysst! Nästan lika stor diameter som en Panerai eller?
Redig nog att klassas som mordvapen,Nästan...
På tal om stora klockor. Zlatoust 60mm.
Den var minsann stilig!Nytt litet paket upphämtat.
I påsen fanns en lite stadigare påse.
Och en bekant box i påsen.
Ser ju lovande ut.
Den tidigare ägaren hade lyckats få dit ett band med böjda bandstift, såg lite konstigt ut.
Bandstiftet på spännet var dessutom ett h-e att få loss men nu sitter i alla fall ett annat band på .
Den där är riktigt snygg, stort grattis!!!Blev en Citizen idag. Riktigt nöjd!
Älskar toningen och mönstret på tavla, otroligt fint köp! Grattis!!Går och väntar på ett paket, tills dess får jag tillfredsställa mig med en Negroni.
Bandet är vidrigt (som förväntat) men tavlan skojar man inte bort!
Hur är sikten på dom med inverterad tavla? Ser ju inte öh jättebra ut men det kanske är vinkeln/ljuset?Fick ett litet paket till Instabox idag.
Hur är sikten på dom med inverterad tavla? Ser ju inte öh jättebra ut men det kanske är vinkeln/ljuset?
Läckert! Vill se mer klockor som blandar grått och gultOj, vad har vi här?
Hm, en Tudor och två andra klockor?
Två Tudor och en Breitling. Kan det bli bättre?
Tudor Black Bay Pro GMT
Tudor Pelagos 39
Sista men inte minst, min nya GMT. Breitling Chronomat med grön urtavla som jag inte kan lyckas få med på bild.
Jäklar! 3 på samma gång vågat!Oj, vad har vi här?
Hm, en Tudor och två andra klockor?
Två Tudor och en Breitling. Kan det bli bättre?
Tudor Black Bay Pro GMT
Tudor Pelagos 39
Sista men inte minst, min nya GMT. Breitling Chronomat med grön urtavla som jag inte kan lyckas få med på bild.
Låt inte skenet bedra. Jag planerar att endast behålla Chronomaten och se om det är en värdig ersättare för min Tudor pepsi.Jäklar! 3 på samma gång vågat!
Har provat två o det var jobbigt värre…