Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte illa!! Jag trodde lovers edition kom på länk? Baksidan är grym!Sådär ja! G-2000 love edition!
Nope, kommer som på bilderna, var har du fått det ifrån? Jag tycker belysningen är cool med en liten ängel som dyker upp från ingenstans . Hade varit coolt att även ha Baby-g modellen.Inte illa!! Jag trodde lovers edition kom på länk? Baksidan är grym!
Fanns en vit modell som kom på länk iaf. Nu när jag tänker efter så såg den nog ganska snarlik ut fast utan LV baksidan som är så grym. Jag ska hitta bilden imorgon. Föredrar personligen resin.Nope, kommer som på bilderna, var har du fått det ifrån? Jag tycker belysningen är cool med en liten ängel som dyker upp från ingenstans . Hade varit coolt att även ha Baby-g modellen.
Jag frågar proffsen... Jag är sugen på att klä av min GW5000 och köra den naken. Några tips på snygga band eller länkar som passar? Rakt av eller med lite moddning. Tror mig mätt det till 16mm mellan luggarna och 22mm till ytterkant utan bezel.
Det var där jag fick inspiration Jag har en Casio AE1200, men den är i nyskick, (trots sin ålder) så den vill jag inte slakta. Komposit länken är ju ganska cool, men jag tror den passar bäst med bezel på. Man får väl köpa några 22mm billiga läder och testa på, innan man sätter kniven i ett alligatorbandKul idé!
Har du sett den här? (Hoppas det funkar att direktlänka till posten på WUS)
http://forums.watchuseek.com/f17/naked-gw-5000-a-3301986-3.html#post37888882
(Om inte så menar jag post #25 i tråden.)
Han har ju använt en moddad AE1200-länk... till en GW-5000 vill man ju förstås ha en DLC:ad eller iaf en PVD:ad länk.
En underbar klocka! Bär den förvånansvärt ofta har jag märkt. Speciellt till trädgårdsarbete och likande. Här är en bild från härom veckan, då jag lät den posera i sin typiskt japanskt spartanska låda:
Crosspost från g-shocktråden.
Jag hittade den Rixard! Här är länken till WUS. Rätt snarlik ändå men naturligtvis ingen LV editionNope, kommer som på bilderna, var har du fått det ifrån? Jag tycker belysningen är cool med en liten ängel som dyker upp från ingenstans . Hade varit coolt att även ha Baby-g modellen.
Snygg bild! Såg nästan ut som en av mina bilder. Blev nästan osäker på om det var det. Brukar ju alltid fota dom bland växter
Crosspost från g-shocktråden.
Jag har ett oanvänt AE1200-armband nånstans som jag aldrig kommer använda om det är av intresse.Det var där jag fick inspiration Jag har en Casio AE1200, men den är i nyskick, (trots sin ålder) så den vill jag inte slakta. Komposit länken är ju ganska cool, men jag tror den passar bäst med bezel på. Man får väl köpa några 22mm billiga läder och testa på, innan man sätter kniven i ett alligatorband
Yes där är den ju, coolt armband! Lagom slitet exemplar också den ser ut att ha varit i silver innan.
Gratulerar! Det måste vara den vanligast förekommande screwbacken här på forumet va?Pappabeater 2.0 införskaffad idag.
Går det att ha knapparna i tyst läge på GW-5000?
Grymt. Tack!Fel!! De där uppe är inte rätt..
Tryck och håll in modeknappen i 5sekunder då kommer en övstryken ton upp! Sig är timmessignal. Den e praktisk!
@DiscoPapa
Varför man nu skulle vilja det? Det är ju rena njutningen att höra dom små pipen.Går det att ha knapparna i tyst läge på GW-5000?
Tänkte frun skulle få slippa ljuden på förlossningen medans jag tajmar värkar. Men kanske är att skämma bort henne?Varför man nu skulle vilja det? Det är ju rena njutningen att höra dom små pipen.
Tycker snarare att pipen borde vara en motiverande faktor! Kör på!Tänkte frun skulle få slippa ljuden på förlossningen medans jag tajmar värkar. Men kanske är att skämma bort henne?
Sent ska syndaren vakna
Får väl posta denna här också då, även om jag inte fattat det coola med "screwback", det har ju nämligen alla mina klockor förutom just en g-shock.